2009. június 16., kedd

A Mikulás is ebből varrat!

Végre elkészült valami. :) Egy kosárnyi kiszabott, be nem fejezett cuccom van, ezért büntetésben vagyok. Én róttam magamra. Amíg el nem tűnnek a félkész darabok (és nem kidobásra gondolok :P), addig nem szabhatok újat. A büntetés holnaptól él, mert annyira szigorú nem vagyok ám! :D Terveim szerint ma délután még útba ejtek egy méteráru-üzletet (kellene még egy nyári nadrág), szóval ma még szabhatok. :P Aztán nincs kegyelem! Varrni fogok. :) Van ám más kész holmi is, de azokat meglepetésnek szánom, nem mutatom meg előre.

A piros-fehér csíkos anyag szerelem volt első látásra. Nektek mi jut eszetekbe róla? Én úgy sejtem, hogy a Mikulás rendelte, mert ilyenből készült nacikban járnak a manói. Kicsit sokat gyártatott, ezért a maradékot odaadta Józsinak, a kelmeárusnak, hogy passzolja el. Le is csaptam rá rögtön. :) Van egy kék-fehér csíkos párja is, arról meg a Cote d'Azur jut eszembe. Mi a végkövetkeztetés? Él valahol egy textiltervező, aki egyaránt dolgozik francia és lapp megrendelésre is.
Pólók, rövidnadrágok lesznek belőlük a gyereknek. Azért félreteszek egy kis darabot télre is, hátha varrok manót... :)

Amennyire odavagyok a mintáért, annyira nem szerettem varrni. Úgy terveztem, hogy nyújtva tisztázom el, hogy hullámos legyen a széle - na, ezt nem lehet. :S Egy kisebb darabon (ajándék lesz) megcsináltam, de kész küzdelem volt. Fazonra olyan, mint a lila. (Járt utat járatlanért.... azért már ideje lenne elhagyni...) Szóval, ez a felső nem pont olyan, mint amilyennek szerettem volna, de azért csak kibékülök vele. :)

(A kép megint nem a legjobb, de ezen már meg sem lepődök... Keresek valami online fotótanfolyamot.)



2 megjegyzés:

Ledorka írta...

Aranyos vagy, Mici, köszönöm. :) Az igazság az, hogy a nyakát gumicérnával húztam be... :) Rugalmas az anyag, bár nem túlságosan, de azt hittem, ennyi elég lesz a nyújtáshoz. Hát, nem. :S
Várom az új, harisnyás figuráidat! :)

Fércművek írta...

Én még mindig nem vetemedtem ruha varrásra, de ami késik... :) Addig nézegetem a tieidet. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails