2009. július 13., hétfő

Anyu, ne őrülj meg! :D

Pár napja említettem anyukámnak, hogy szeretnék egy nyári huzatot varrni Mici hordozójába. "Ha még azt is meg tudod varrni, meg is őrülök!"- mondta ő. Anyuci, ne tedd! :D Kész van.



Hogy miért lett kék egy kisasszony üléshuzata? Kék a babakocsi, amire rá lehet pattintani. Különben is, már csak pár hónapot fogja Őmicisége használni, aztán kinövi, és kereshetünk új gazdát neki. A piros csíkos nyakpárnát most nem hoztam be a kocsiból, de szerintem helyes lesz a huzattal együtt. :)



7 megjegyzés:

Abile írta...

De Tündéri kis Tündér!!! Nagyon ügyes vagy!

Névtelen írta...

Nagyon kis aranyos:)

Ledorka írta...

Köszi. :) Megmondom neki, bár tudja magáról. :))) (Folyton ajnározzuk.)

Zsófi írta...

Nagyon ügyes vagy,és a kis Bébibogyó egy kis tünemény:)

Ledorka írta...

Köszi, Zsófi. :) A te Petyusod is nagyon aranyos. :))

Wattacukor írta...

Ollllyan ééédes ez a kisláááááááááány!!! :) Azér jó a huzat is... :p Ha nekem lenne olyan varrógépem amivel nem kéne egy spulni cérnát elkísérletezni mire nem hurkol-csomóz-szaggat... Álmodik a nyomor! :p

Ledorka írta...

Ha tudnád, micsoda álomgépet nézegettem nemrég a szerelőnél! Lehet, hogy két öltés között a vacsorát is megfőzi. :P Jaj, nagyon belehabarodtam, de nem valószínű, hogy össze tudnék szedni 120.000-et egy varrógépre... :S (bár, több blogban olvastam, hogy az még csak középkategóriás, nem is profi gép. A profi el se tudom képzelni!)
Egy öreg Naumannom van, és nagyon szeretjük egymást. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails