2009. július 4., szombat

Kaptam, továbbítom :)


Díjat kaptam Férc-Jutkától. Köszönöm szépen! Jó erre hazajönni. :) A másik nagy meglepetés: már 30 rendszeres olvasót látok ezen a blogomon. Örülök nektek, és köszönöm, hogy itt vagytok! :)

A díjjal járó szabályok:
- Tedd ki a díjat a blogodba!
- Linkeld be azt, akitől kaptad!
- Nevezz meg legalább 7 blogot!
- Hagyj üzenetet a díjazottaknak!
(Részemről nem tartom őket kötelezőnek, de azért megpróbálok megnevezni 7 kreatív bloggert.)

Akinek továbbítanám:
Bea
Naomi
KicsiKató
Csipkebogyó
Csilla
Márti
Sveszter

Lehet, hogy megkapták már mástól is, de sebaj... :)

7 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon szépen köszönöm!!! Tetszik!;)

Csilla írta...

Köszönöm szépen én is :o)

KicsiKató írta...

Nagyon-nagyon köszönöm!!!

Bea írta...

Köszönöm szépen a díjat. :)
Basa-nadrág: egyet vett magának a nagyobbik lányom és a kisebbiknek is kellett egy... úgyhogy lekoppintottam a szabásmintát. Most varrta egyet a lányom egyik barátnőjének is- már kezdek profi lenni. :)

hildiko írta...

Én lettem a 30., de örülök, hogy azóta bővült az olvasóid tábora.

Üdv: Ildikó

Naomi írta...

Nagyon szépen köszönöm! Jól esik, hogy gondoltál rám!

Andrea írta...

Szia! Nézz be hozzám, vár valami :)!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails