2009. augusztus 22., szombat

Cicás irattartó


A mélázós blogomon cicás játékot indítottam. A jelentkezők között ezt az irattartót sorsolom majd ki. Remélem, nem veszi el senki kedvét a játéktól az ajándék.. :P :)



Lendületben vagyok cica-ügyileg, mert egy táska és egy tárca is készül, mennek majd a Meskás boltomba. Ezzel kapcsolatban kérdeznék: ti mit látnátok szívesen a boltomban? Úgy is fogalmazhatok, hogy az eddig bemutatott varrományaim közül mi tetszett?
Ne hagyjatok kétségek között! :D


3 megjegyzés:

Cat írta...

Jóóóóó kis iratgyűjtő lesz ez...
A megfejtés macska.
Nekem minden tetszett, amit eddig varrtál, de hát én csak önkéntes mérvadó vagyok, meg elfogult is :)

Ledorka írta...

Csomagolom a Singert. :))

Így nem ér ám! :))

Névtelen írta...

Nagyon kis aranyos és a színe is szép:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails