2010. március 2., kedd

Fonalnyűvő

Rákattantam a horgolásra - legalább olvasok róla, nézem a képeket, ha már Mici sapkájával lassan haladok.... (Néhány kör után úgy fáj a kezem, hogy gyorsan vissza is teszem a kosárba a leendő sapit.)
http://patiartesanatos.blogspot.com/ - Eszmétlen jó horgolt táskák, a tortára meg külön felhívnám a figyelmet! Csúcs! :) Nem lehet nehéz elkészíteni, de fantasztikusan mutat!

http://fazendocroche.blogspot.com/ - Itt van minden: táskák, ruhák, virágok, horgolt dobozkák, és ami bizarr: horgolt wc-tető-fedő. :D

Megérkeztek a könyvek, csak dicsérni tudom az Aréna2000 kiadó gyorsaságát, korrektségét. Első körben csak a megrendelt könyveket kaptam meg, telefonáltam, és elnézést kértek, amiért kimaradt a két ajándék kötet a csomagból. Azonnal postázták elsőbbségivel. :) Itt vannak, és már értem, miért ajándék.... Hááát (amivel nem kezdünk mondatot), ezek a minták könyv nélkül is mennének. Állatkákból meg sokkal profibbak vannak a blogokon! No, de ajándék lónak nem nézzük a protézisét, ugyebár. :) Azért örülök nekik. Ha átolvasom, biztos, hogy találok pár jó tippet legalább. :)





7 megjegyzés:

Abile írta...

Az Aréna Kiadó tényleg szuper! Iratkozz fel a hírlevelükre, érdemes, mert nagyon sok jó akciójuk van! Mutatod majd a szépségeket, amit a könyvekből készítettél?

Timi írta...

"Nem lehet nehéz elkészíteni" vicces vagy! Nekem ez olyan, mint ha Kínai karaktereket nézegetnék :D

Ledorka írta...

Abile, régóta kapom a hírlevelüket. :)
Timi, a lapok gyakorlatilag dob formájúak, kis csipkével keretezve, virággal borítva. Egyik se nagy ügy. :)

Timi írta...

Pf! Ezt megkaptam :D )))

Tündérlátta írta...

Csodaszép a torta! A gyerekeim viszont megsértődnének ha ilyent kapnának:-)))

Kathy írta...

Csoda jol nez ki ez a torta! Gratulalok!

Ledorka írta...

Kathy, köszönöm, de nem én csináltam. :D Az ajánlott blogról szedtem a képet ötletnek. http://patiartesanatos.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails