2010. április 22., csütörtök

Meskabala nálam is

Amikor pár hete megláttam a Meskabala  pályázatot, ezernyi ötletem támadt, de első helyen a táska volt, persze. Csakhogy én mindig időhiánnyal küzdök, és mások már jóval előbb megvarrták a Meskás táskáikat - hát, akkor én nem. :S Nem akartam sokadikként próbálkozni... Erre ma bevillant, hogy a nyakpárna legalább annyira jellemző rám, mint a táskavarrás! Kész is az én Meskabalám. :)



Ha tetszik, szavazhattok rá itt. Nagyon megköszönném! :)Érdemes körülnézni az elkészült kabalák között, mert rengeteg jópofa, és gyönyörű tárgy került fel. Vigyázat! Mindenki csak 3-ra szavazhat! És az annyira kevés... Én legalább 6-8 első helyet osztanék. :)
Akár sikere lesz a párnámnak, akár nem, fogok még hasonlót varrni, mert nekem igenis tetszik. :)




14 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Tök jó a nyakpárna. Igazság szerint én csodálkoztam is, hogy miért nem alkottál még valamit a meskabalára??? Szerintem sok szavazatot be fogsz gyűjteni :)

BCili írta...

Tudod azt szeretem a legjobban a meskabalán ha ránézek és tudom ki készítette! A Tied pont ilyen, azonnal tudtam, hogy a te kabalád! Szép lett, hajrá sorozatgyártás és repülés!

boGár krea írta...

Nekem is tetszik! :)
És valóban nagyon jellemző! Nekem még megvannak a szavazati lehetőségeim...;)

Fércművek írta...

Ugye, hogy nagyon kevés a 3 szavazat? :)

Nagyon jó lett. :)

Benedek írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Shushanna írta...

Már vártam, Lidérckét ezekkel a párnákkal (is) szerettük meg. Vagyis én...a Meskán.:)))
Gondolkodj csak nyugodtan utángyártásban. Szeretni fogják!:)

Karina írta...

Már én is csodálkoztam, hogy a Te munkádat eddig nem láttam. Jelentem a szavazatomat leadtam! Rád :) Hajrá Lidércke!!

Ledorka írta...

Nincs is jobb ennél, ilyen megjegyzéseket olvasva kezdeni a napot! :))) Köszönöm, lányok! Kristófnak is, bár ő utólag törölte. (Hehe, ki lépett be a párja nevén? :D)

Abile írta...

De jó lett! Ezt nagyon jól kitaláltad!! Szuper!

Ledorka írta...

Köszi, Abile. :)
Az előbb elfelejtettem írni, hogy a szavazatért meg külön hálás vagyok! :))

Kála írta...

Nagggyon tuti!!! :-)

t®eb♥®etta írta...

Nagyon ötletes,én biztos szavazni fogok rád:D

Móni írta...

Nagyon jó lett, és tényleg jellemző Rád! A szavazataim sajna már szétosztogattam... olyan kevés volt, grrr.

Ledorka írta...

A szándékot is köszönöm. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails