2010. május 28., péntek

Alkudozzatok! :D

Helyszűkében vagyok.... Azt találtam ki, "megmérettetem" magam, és egyben megoldom a tárolási gondjaimat is. Az eladásra kínált cuccaimra ajánlatokat várok, akár itt, kommentként, akár e-mail-ben (ledorka@gmail.com).  Ez amolyan saját kis aukciózás lenne, de azért minimálárral. Vagyis, ha a Meskás ár alatti, de számomra elfogadható árat kínál valaki,  viheti a cumót. Cserében is benne vagyok! Persze, fenntartom a döntés, választás jogát, vagyis bármit azért nem fogadnék el, csak olyasmit, amire tényleg szükségem van, használni tudom, vagy egyszerűen beleszeretek. Mit szóltok hozzá? :)
Ha megtetszik valami, ne féljetek alkudni, árat, vagy cseretárgyat ajánlani!
Ízelítő a  kínálatból:





Azt kérem, hogy ha megtetszik valami, előbb alkudjunk meg rá, csak aztán üsd le! Kivéve, ha megfelel a Meskás ár.... :) Remélem, lesz jelentkező....


5 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Hogy ez milyen jó ötlet :)

Én is pakolási gondokkal küszködöm :( de nekem csak az akciózás jutott eszembe.

Sok sikert!!!

Kőrösi Mercédesz írta...

Szia Dorka,
de jó ötlet! Nagyon tetszik régóta a Lidércke-virágos neszeszer és a szívecskés táska... Gondolkodom és jelentkezem! Végig kell nézni, mire van szükségünk:))
Merci

Ledorka írta...

Kicsit bizonytalan voltam, hogy jó ötlet-e, köszönöm a megerősítést! :)
Julcsi, neked is sok sikert kívánok! :)
Merci, várom. :)

Névtelen írta...

Szia! Köszönöm, hogy az olvasóm lettél :)
Nagyon szépek a munkáid , garatulálok!

Ledorka írta...

Szia Manka!
Nagyon kedves vagy, köszönöm. :) A te munkáid is remekek!
Örülök, hogy itt látlak nálam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails