2010. május 31., hétfő

Minden benne van

Már régebben elkezdtem új táskát varrni magamnak. Hetekig vártak a kikészített anyagok. Közben összeállt a fejemben, tudtam, olyasmiket használok majd, amik fontosak nekem, utalnak a személyiségemre. Farmer - szeretem. Kékfestő - hagyománytisztelet. Pöttyös, csíkos anyagok - jókedv. Régi és új anyagok kombinációja - vállalkozókedv. Újrahasznosított öv - környezetvédelem. És, persze, a virágok.... :) Sőt, két madárka is került rá.
Tegnap befejeztem, felpróbáltam, majd rájöttem, ez nekem túl nagy.... Nem hordok én ennyi cuccot. Gazdát keres, én meg újat fogok varrni, csak előbb legyártom a megrendelteket. :)
Méretei: 37 cm magas, 32 cm széles, 5 cm mély. Pánt hossza: 91-121 cm  között állítható. (A csíkos pánt valaha öv volt.) Belül egy zsebe van, és kulcstartó karabinert kapott. Mágneszárral záródik.







Mellesleg említem:  ez a 300. bejegyzésem ezen a blogon. :) És még bőven van mit mutatnom... :)

Julcsi is 300-nál tart, de ő rendes is, ajándékot ajánlott fel sorsolásra a kommentelők között. Nézzetek be hozzá! :)
Nálam is lesz ajándéksorsolás, ha meglesz a 200. rendszeres olvasóm - így terveztem. :)


9 megjegyzés:

granny doodlez írta...

Super! ;o)
Michaela

Mák írta...

Csini lett a táskád!:DKöszi, hogy elmesélted miért is választottad ezeket az anyagokat!

Abile írta...

Nagyon jó lett az anyag és színválasztás, valamint a formák is... Szuper csinos!

Ili írta...

Nagyon klassz lett! lehet bele pakolászni. Jók így az anyagok együtt. Biztos hamar útra kel!!!

Kathy írta...

Tetszik hogy jo hosszu a fule, bele lehet kapakoszkodni alulrol masoknak is ha veletlen nem ernek el a kezedet! :))

Ledorka írta...

Danke schön, Frau Großmutter. :))
Köszi, lányok. :) Nekem is szívem csücske, csupa kedvencet használtam hozzá.
Kata, csak hosszú fülűt hordok, mert muszáj átvetnem a vállamon, keresztben, hogy mindkét kezem szabad maradjon. Még így is kevesebb van a kelleténél. :P :D

H. Mária írta...

Ez egy szép kerek szám. :)
Régen nem voltam itt. Már több mint egy hete nem volt gépem, meg az egészségem se volt jó. Most próbálom a lemaradást behozni. :)

Unknown írta...

Hű, milyen jól néz ki!

Ledorka írta...

Köszi. :) Lesz még hasonló, nekem is teszik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails