2010. július 3., szombat

Táskatrió

...tesóknak. Az ovisoknak hátizsák, a 9 éves nagylánynak oldaltáska. Az volt az alapötletem, hogy ugyanazt az anyagot használom alapnak, és a kiegészítő színek is ugyanazok lesznek. Még hogy a piros nem fiús, és a kék nem lányos!? Lehet ezt úgy variálni, hogy mindkét nemnek megfeleljen. :)





Az egy szem kisfiúé, Leventéé tűoltóautós - imádom az ilyen extra kéréseket. :) A családdal teszteltettem, ők felismerték, hogy ez tűoltóautó. Ti is? Sárának pöttyös fedlapot raktam rá, és ez annyira édes anyag, hogy nem akartam "elrontani" nagy mintával, csak egy lepke került felülre, cserébe alulra varrtam két virágot. Virág táskája pacis, és a pöttyös anyaggal béleltem, pici zsebet is varrtam bele.


Készültek virágok is. Kettő sárga, ajándékba, és két színátmenetes. Ez valami gyönyörű anyag! Sárga, barack, zöld és kék váltakozik rajta. Teklát varrta a közepükre. Most nem a szirmos, hanem a koncentrikus körös megoldást választottam. Nem is tudom... Szerintetek melyik jobb?




12 megjegyzés:

tipikos írta...

Nagyon belejöttél ebbe a "gyerek" táska/hátizsák varrásba! :DD
Ezek is szenzációsak!! Én felismertem a tűzoltóautót!
Ügyes vagy, de ezt eddig is tudtuk! :DD

sesame írta...

Szerintem a koncentrikus körös,meg a szirmos megoldás is jó, hangulatfüggő, hogy épp melyiket hordaná az ember :)

Marcsi írta...

Szupi kis táskákat varrtál! Nálam a tűzoltóautós viszi a prímet!

Körmendi Ági írta...

Dórka!Nagyon szépen köszönöm a táskákat.Nagyon tetszenek!Nagyon ügyes vagy!!!Puszi.Ági

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Hú, ezek a virágok tényleg gyönyörűek! A színátmenetes is, meg a sárga is! Légies, nagyon finom darabok! Nagyon tetszenek:)

Zitcci írta...

Szia! / Jó napot kívánok!

Nem tudom tegezzelek vagy magázzam Őnt így ha nem haragszik/szol ( tényleg nehéz kérdés ez)tegezlek :)
Régóta olvasom a blogodat és eddig többé kevésbé értettem a gyönyörűségeket, de a virágos kitűzők kifogtak rajtam...
Mit csinálsz a körkök szélével??? Olyan mintha olvasztva lenne, de nem igazán tudom eldönteni :)

Amúgy a gyöngyfűzéshez sok sikert kívánok én is sokáig foglalkoztam vele, néha még ma is elkap a gépszíj...

Oké, látszik rajtam hogy fáradt vagyok, nézd el nekem ezt a sok sületlenséget... Azért a szándék megvolt :)

Edina írta...

Nagyon ügyi vagy, szuperek a táskák! A tűzoltóautót én is elsőre felismertem :)

Edina írta...

Nagyon ügyi vagy, szuperek a táskák! A tűzoltóautót én is elsőre felismertem :)

Ledorka írta...

Köszönöm mindenkinek. Szóval látszik, hogy tűzoltóautó. :)

Ági, ezer örömmel varrtam, köszönöm, hogy törzsvevőm lettél. :)
Zitcci, tegezz nyugodtan, természetesen. :) Hozzád képest öreg vagyok, de azért még nem matuzsálem. :D A virágok szélét gyertyaláng mellett olvasztom, jól látod.

Abile írta...

Nem is értem, hogy tudsz ilyen rövid idő alatt ennyi szépséget készíteni! Gratulálok a hátizsákokhoz! Nagyon csinosak!

bemka írta...

Nagyon tetszik mind a három:)
Nagyon ügyes vagy :))

Ledorka írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm. :) Marika, rég láttalak! Hiányolom is a babákat... Persze, gondolom, most más köt le.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails