2010. augusztus 8., vasárnap

Baris pelenkázó táska

.... ami egyértelműen Marcinak, pontosabban Marci anyukájának készült. :) Ami már nem annyira egyértelmű: Marci apukája birkákat tart, hát ezért a bari. :) 



Belül a szokásos osztott zseb, karabiner, üvegtartó gumik. Mágneszáras, állítható pántos, a két oldalán zsebekkel... ecetera... :D Remélem, jó szolgálatot tesz majd! :)
(Most jöttem rá, hogy bárányt kellett volna a zsebbe tennem, nem cicát, stílusosabb lett volna, de már késő, már nincs nálam. )




9 megjegyzés:

ccsigaház írta...

Nini, Nálad is bari :-)

Wattacukor írta...

Aranyos tatyó! :) Kíváncsi vagyok, milyen lesz a miénk :) A cicáról meg annyit, hogy én kutyának néztem :D:D:D

judit.6 írta...

Én macinak. :)) No nem vagyok egy bilológus. :)
A tatyó a szokásos Lidércke minőség.

Kőrösi Mercédesz írta...

Maci. És egy klassz táska:)

Kőrösi Mercédesz írta...

És még szerettem volna kérdezni, hogy tessék mondani, az a bari gerendagyakorlatot végez;)???

Tündérlátta írta...

Nagyon jók a színek! A kukkancs édes!

Ledorka írta...

A bari, kérem alássan, épp átugorja azt a kerítéselemet. :) Klasszikus, bárányszámoláshoz való kép. :D
Ede cica nevében köszönjük a dicséreteket, macizást, kutyázást. :D Cicccca!

bemka írta...

Annnnyira szuper :)))
Nekem nagyon tetszik ez is:)
Addig dícsértem, mutogattam a pelenkázótáskáidat, hogy most tőlem is kértek egyet.....csak tudnám megcsinálni.
Remélem sikerülni fog :)
Szabásmintát találtam egyet, lehet nem olyan mint a tiedé, de jónak tűnik.
Segítenél nekem , hogy jó legyen az általam varrt tatyó is?

Ledorka írta...

Persze, hogy segítek, ha kell! :) bár, szerintem boldogulsz... :D És köszönöm. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails