2010. augusztus 13., péntek

Örömök

Kicsit fáradt vagyok, mert fél Magyarországot bejártuk ma (most értem haza, a család többi része még anyuéknál), de jó nap volt. :) Szalánta-Pécs-Balatonlelle-Attala-Dombóvár-Pécs-Szalánta: ez volt az útvonal, ezeken a helyeken álltunk meg különböző okokból.
Több dolog miatt is örülök. Először is, mert találkoztunk Ritáékkal. Az avatar alapján egy komoly, sötét hajú hölgyeményt vártam, ehelyett egy vörös, helyes jött, a jófej lányával, és gyönyörű unokájával. :) Sőt, a tündéri Bogyesz cicát is hozták. :)
Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a netről ismert emberekkel való személyes találkozás mindig izgalmas. Olyan-e, mint gondoltam? Ő nem csalódik-e bennem? Csak levelezni tudunk, vagy a beszélgetés is zökkenőmentes? Csak a saját nevemben beszélhetek: én örültem, élveztem a találkozást. :) A gyerekek is megértették egymást, jól elvoltak. A blogtalálkozón újra látjuk egymást! :)
Rita elhozta az anyagokat, amiket a Hunyadis fiúktól rendeltem. Csodásak. :) Itt is köszönöm neki a szállítást, és a másik Ritának, barátnőmnek, aki elment érte, megvette nekem, nekünk. (Abile-nak is van egy csomagocska.)

A másik örömöm, hogy tegnap célba ért az utolsó ajándék is, amit a játékon sorsoltunk ki. Marcsimami írt, hogy megkapta a táskát, tetszik neki, hurrá. :) Használd egészséggel, sokáig! :) Szegusz is írt, hogy odaért a kis csomag. Ő végül krémszínű hajgumit kért. Tudom, hogy két lánya van, ezért kettőt küldtem, nehogy veszekedés legyen. :) 
Szegusz fotózott, tőle hoztam képeket:

Druszámmal, Dorkadesign-nal személyesen találkoztunk Pécsett pár napja. Vittem az általa válogatott apróságokat, ő meg meglepett egy mesés nyaklánccal. Itt is köszönöm, Dóri! :)



Nos, ezek mennek, meg a bárányfelhők... :) Csinálom a következő pelenkázótáskát. Cicás lesz. :)



4 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Szépek ezek a lánykahajak a virágaiddal, és megnéztem: édes cicust választottak Dorkadesign-ék!

Ledorka írta...

Aranyos vagy, Merci, köszi. :)

Rita írta...

én is örülök, hogy megismerhettelek Téged és nagyon aranyos családodat :-))) (már csak a Tesodat nem ismerem, különben találkoztunk az egész familiával)

Csipkerózsika írta...

Kérlek látogass el hozzám,szeretnék adni neked valamit:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails