2010. augusztus 19., csütörtök

Vásári portéka - még mindig

Megint feldíszítettem a kis fenyőnket. :) Ezúttal nem manócipők kerültek rá, hanem zászlógirlandok, pár új szivecske, és néhány bohókás bagoly. Ők is jönnek velem a vásárra. 


Készítettem levendulával töltött sziveket, és tasakokat is. A kitűzőt a stylistom, vagyis Mica tette bele a kosárba, és igaza van, illik ide. :)


Vittem volna házi áldásokat és egyéb varrt táblákat is, de a gépem betegállományba vonult. Hétfőn vihetem a szervizbe.... Megint megkapom majd, hogy ez nem ipari gép, nem kéne ennyit hajtani... de legalább találkozom majd Artúrral. :) Most azon drukkolok, hogy legyen elég bevételem a javításra is. :D
Drukkoljatok velem, és gyertek, ha tudtok!
Ismétlésképpen: augusztus 20-án és 21-én kézművesvásáron találkozhattok velem, ha eljöttök Pécsre, a Széchenyi térre a Mediterrán hangulatok fesztiváljára.





2 megjegyzés:

Aranka írta...

Szépek lettek és a pöttyös zászlós a kedvenceim. A hosszú listámon szerepelnek nálam is az utóbbiak. : )

Móni írta...

Drukkolok :). Elolvastam az Artúros bejegyzésed is, imádnivaló!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails