2010. augusztus 7., szombat

Vegyesvágott

Bemutatom Rozált. :) Ő egy kirakati baba, akit a Vaterán ismertem meg. Szoros barátságot kötöttünk, ezentúl gyakran szerepel majd a fotóimon. :)


Először megmutatja azt a blúzt, ami mérföldkő az életemben. Nem én varrtam, bár nagyképűség nélkül állíthatom, hogy tudok ilyet. :D Ez egy régi blúzom, ami sokáig fehér volt. Aztán befestettem, batikoltam, zöldesre. Hogy mitől mérföldkő? Ez az első zöld ruhadarabom! Másokon eddig is tetszett a zöld, de magamon nem bírtam elviselni. Lám, öregszem, már megbarátkoztam vele. :) Egyelőre csak a világos árnyalattal, de ez is nagy lépés. 
Több batikolt felsőm van, mert ha elegem lesz egy blúzból, egyszerűen festékbe fojtom, és újjászületik. :) A szekrényem tartalmát nézve simán hippinek tűnök. :D Mutatok még egyet, egy lilát, mert a kedvencem, a türkiz épp mosásra vár.


Mutatok még valamit, a dolgozószobánkat, a házas blogomon. Olyan jó, hogy van. :)

És egy felhívás: augusztus 28-án Országos Blogtalálkozó lesz. F. Ginánál olvashattok róla.


Szeretnék menni, de nem fogok. :( (Mica még aktív szopizó, nem hagyhatom másra egész napra, és a 220 km oda +  ugyanennyi vissza neki azért sok lenne, arról nem is szólva, hogy ott se nagyon kötné le a banzáj.) talán jövőre...



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails