2010. szeptember 13., hétfő

Állatsereglet

Ubul rokonai:


Kissé átalakítottam az eredeti Ubult. Már nem a hasa, hanem a szárnyai hangsúlyosak, és mivel megszavaztátok a címkét, használtam, de funkciója is lett, lábként. :) Természetesen, bababarát baglyok: nincs rajtuk lerágható, lenyelhető rész.

Bence családja:


Annyit változtattam a sünin, hogy nem egyenesen van varrva a pofija a testhez, hanem ívben. Nem is tudtam, hogy szeretem a sünöket. Most már biztos vagyok benne. :) Szintén bababarátok.

Egy fészekalja kismadár:


Ők majd damil akasztókat kapnak. Mivel van rajtuk gyöngy (szemek) és gomb, csak dísznek ajánlanám a csiripelőket.

8 megjegyzés:

bemka írta...

Szúrós gombóc jár a kertben :))

hanga írta...

a bagolyok már nem sokkosak :S
a sokkos bagoly nagyon vicces volt!!!
mééég sokkos bagolyokat, mééég

Tiffanylda írta...

Nagggyon jók!!! Gyűlik a csapat!:)

Abile írta...

Hűű, micsoda állatfarmot hoztál létre!! Ez igen! Nagyon sokat varrtál!

Ledorka írta...

Bizony, gyűlnek, és azóta születtek még. :)

Ági, sajnálom, ha csalódást okoztam.... Előbb-utóbb lesz még sokkos bagoly is, csak most más foglal le. :/

Kőrösi Mercédesz írta...

Úgy vélem, nem volt hosszú és nehéz a vem... bocsánat, a terhesség ezzel az édes kis farmmal;))??!! Gyorsan megszülettek és igen édesek lettek!

Ledorka írta...

:) Úgy vagyok velük, mint a szívekkel: nem tudok leállni. :D

sesame írta...

A kismadarak és a sünik a kedvenceim! :) Főleg a sünik, mert imádom őket! :) (és már azt is tudom, hogy Erinaceus europaeus-nak hívják :P)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails