2010. szeptember 4., szombat

Meglett Ubul!

Ubul a bagoly, akiről tegnap írtam, hogy Mici eljátszotta. Nos, ő a marokbagoly prototípusa. :) Már azt is tudom, mit kell javítanom: a jövőben születendő baglyok szeme nagyobb lesz. Ubulnak nyilván akut elülső uveitise van, azért szűk a pupillája. (A Google, az én barátom. :P :D)



Ő pedig Bence, a sün. Bence úgy jó, ahogy van, nagyon megkedveltem. :)
Néhány nyakpárna ismét:



Ha azt írom, hogy reggel a kakaó után azonmód, pizsamában leültem befejezni a tegnap megkezdett szatyrokat, akkor mániákusnak tűnök? Nem? Akkor jó. És ha azt is elárulom, hogy anyuékhoz indulva betettem egy halom organzát a táskámba, és amíg Mica aludt anyuéknál,  én az asztalnál ülve, beszélgetés közben szirmokat gyártottam? Ez már neccesebb? :D Sőt, később a tesóméknál is elővettem az organzát... :D

A befejezett szatyrok - már a tél jegyében:
 

A manócipőseken csörgő is van ám! :)

Belül kockás mind:


Pillanatnyilag a kedvencem, a flittereket hullató repülő szív:


Manócipő ezúttal piros alapon:


Rezső, a rénszarvas:


És íme a szirmok virággá lényegülve:


Van köztük kitűző, hajgumis, és a franciacsatos variáció után már hullámcsatra varrtat is csináltam.

Szolgálati közlemény!
Szeptember közepéig-végéig nem nagyon töltögetek árut a Meskára, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne rendelni, vásárolni. :) Ha beleszeretsz valamibe, írj nekem a ledorka@gmail.com-ra, és megoldjuk, hogy a tied legyen! :)


Örömmel látom, hogy szaporodnak a szavazatok a címkés kérdés ügyében. Köszönöm. :)



9 megjegyzés:

Fércművek írta...

A süni nekem is nagyon bejön és még Bence is... szuper. :)
(Azon gondolkodtam, hogy mostanában kétszer is összefutottunk, de én egyszer le szeretnék veled ülni és beszélgetni, mert ezek csak pillanatok voltak. Ez jutott eszembe. :) )

Ledorka írta...

Te vagy az egyik ember, aki kapcsán azt gondolom, hogy ha nem csacsogtunk órákon át, akkor is sokat tudunk egymásról, és egy hullámhosszon vagyunk. :) Azért érik egy hosszú beszélgetés. :D

Unknown írta...

Ez már az én anyagom? A képeket tehetem a közösbe? :))

hanga írta...

Szerintem a bagoly csak sokkot kapott, hogy nappal előrángatták, azért ilyen a szeme. Szinte hallom, ahogy mondja: nehogymáááááilyenkor kelljen idejönnöm nehogymááááá

Álomjáró-Bozsomati írta...

:-)))
Nagyon jók! A bagoly különösen tetszik!!! Az akut elülső uveitise-vel együtt :DDD

Kőrösi Mercédesz írta...

Aranyosak, kedvesek a jószágok... a manócipős táska is elragadó! Az Örökség Fesztiválos kirakodón nem leszel ott;)))? (Nézegettem a honlapot, hogy akkor is lesz kézműves vásár..)

Aledi írta...

Kérem szépen, nem megszállott vagy, hanem ügyes :) A süni csúcs! A manócipős szatyrokat szintén imádom. Nekem Ubul is tetszik, de valóban jobb lenne nagyobb szemmel.

Ledorka írta...

Dius, én egymagam 12 métert vettem, szóval, ha össze akarod gyűjteni a kockásból készülteket, elég nagy képtárad lesz. :D

Hanga, azt hiszem igazad van. :)) Még sikoltozott is!

Roberta, kezeltetem. :))

Merci, rátapintottál. :) Ott leszek.:))

Adél, örülök, hogy neked is tetszenek. A manócipő a szívem csücske, akár szatyron van, akár figuraként. :)) Lesz még sok!

Unknown írta...

Igen elég termékeny vagy! :)) Igy egy szusszra jó sokat csináltál, de azért beválogatok egyet- kettöt fajtánként:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails