2010. szeptember 3., péntek

Narancs és sárgák meg egy kérdés

Talán még nem unjátok a nyakpárnáimat. Én sose fogom megunni őket. :)



Még 4 van itt, az utolsó öltésekre várva.


Más: gyerekjátékokat is varrtam, ezzel kapcsolatban kérdeznék. (Mutatni nem tudom, mert a bagoly prototípusát Mica úgy eltüntette, hogy sehol sem találom. :/ Elrepült volna? A süni meg magában nem akart fényképezkedni.)
Szerintetek kell címke a játékokra? Az én csemetéim pici korukban folyton címkéztek, azt bigyózták, de tényleg nem tudom, nem rontok-e a játék esztétikai értékén azzal, ha a popsijáról lóg egy cédula.... Felteszek egy szavazós elemet oldalra, ha van 5 másodpercetek, bejelölnétek a nektek tetsző választ? Köszi. :)




8 megjegyzés:

Molika írta...

Mikor az én kölköm kicsi volt, az összes plüssről levágtam a cimkét :(
Valahogy nem szerettem, hogy ott lifegnek, rojtozódnak.
Ma már máshogy nézek "rájuk"
Egy szép és jó cimke sokat tud dobni egy
játékon.
Például azok amiket a blogtalin vettünk, szerintem nagyon tetszetősek.
Egyes játékoknál kifejezetten a cimkéket használják díszítésnek.
Akkot most mire is szavazzak?
Pártatlankodom

Tiffanylda írta...

Én is levagdostam anno, mert szerintem rontotta az esztétikai élményt, de pl. az unokáim imádják a címkéket!!! Vagyis, tegyél rá, legfeljebb levágják!:(

Edina írta...

Tegyél! Nálunk is nyerő, ha van címke. Úgy látszik szeretnek vele a gyerkődök babrálni :)

sesame írta...

Szavaztam, de azt azért mégsem írhattam,hogy "Mindenképp, az én gyerekeim is szeretik." :D Állítólag engem annó jobban érdekelt a csomagoló papír,meg a doboz,mint maga a játék ami benne volt :D

cskata írta...

egyértelműen igen!!! szerintem egyáltalán nem rontasz az esztétikán vele,sőt szerintem úgy kerek egész egy játék,ha van rajta. szavaztam is! :)
Levim van,h fél órát is el tud mojolni a címkével. :) bigyózik:ez nagyon találó szó! :)

patonaifabian írta...

Idétlenül hangzik, hogy rád bízom:) Egyébként lányom 3 éves ,s most mindenről levágatta a címkéket.
A nyakpárnához visszakanyarodva a méhecskés szenzációs:)

Zsófi írta...

Ez a méhecskés nyakpárna nagyon jól néz ki!!!!
A címkével úgy vagyok,hogy Én nem vagdosom le a játékokról,mert pl Szabi nagyon imádta és sokáig eljátszott vele.Petit van amelyik érdekli,van amelyik nem.
Szerintem csinálj ilyet is meg olyat is.
:)

Körmendi Ági írta...

Nagyon édesek a méhecskéid!Puszi.Ági

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails