2010. szeptember 26., vasárnap

A Szőlő és Bor Ünnepe

...volt ma. A program felvonulást, kirakodóvásárt, és egyéb nyalánkságokat ígért. Az időjárás mást hozott.... szakadó esőt. :(
Pedig még szőlős neszesszert is varrtam. A szőlőszemek behúzott gombok. Részemről szerelem. :)




Más téma.
A Meskán be lehet állítani, hogy milyen jellegű a boltunk. Idézem az egyik meghatározást: 

"Az iparművészet a gyűjtőfogalma azoknak a tevékenységeknek, amelyekkel használati- és dísztárgyakat, művészi igényű és technikájú kivitelezéssel hoznak létre. Művészi igényű, azaz képzett iparművészek, vagy olyan alkotók termékei, akiknek legalább a tárgyaik egy része az iparművészeti zsűri által zsűrizett." 

Ez passzol rám, ezért természetesen ezt állítottam be. Nem azért, mert nagyképűen iparművésznek tartanám magam! A boltomnál lévő "lidercke iparművész boltja" felirat nem az én szövegem, a Meska rakja oda automatikusan, a beállításnak megfelelően. Ha valaki emiatt "leír", lelke rajta. Nem fogok álszerényen más kategóriát bejelölni, hiszen voltam zsűriztetni. Igenis büszke vagyok rá, hogy elfogadták a munkáimat - még akkor is, ha egyesek szerint a zsűriztetés "színvonaltalan". Meg lehet próbálni! :P Tessék vackokat vinni, meglátjuk, megy-e! 
Tudom a határaimat, nem gondolom, hogy művész lennék. Egyszerű kézműves vagyok. Sőt, a névjegyemen az "öltögető" titulus van. Ám, amit elértem, azt nem fogom a szőnyeg alá söpörni, és megbújni a sarokban. Szívvel, lélekkel varrok, igyekszem szépet, jót kiadni a kezem közül. Az se véletlen, hogy garanciát vállalok az árumra. Nem tenném, ha bóvlit készítenék.
No, szóval, marad az "iparművész bolt" beállítás a Meskán. Akkor is, ha ettől kevésbé vagyok szimpatikus. Úgyse tetszhetek mindenkinek.... :)

No, most feltöltök még pár dolgot, mert erős elmaradásban vagyok... Készültek szörnypárnák, Ubul-tokok, és egy új táska is a napokban.

 

12 megjegyzés:

Timi írta...

Ki bántott Dorka? Körbe fércelem de rögtön, utána pedig patentot lyukasztok a fülébe. Jó lesz? :D

Monaline írta...

Ki az a hülye,aki lenéz valakit azért mert iparművész????Hát ezen nagyon csodálkozom,hogy van ilyen!Nem szabad foglalkozni azokkal,akik zöldségeket beszélnek.:))

Bea írta...

Hol lehet zsűriztetni? Már akartam kérdezni tőled levélben is, csak aztán nem került rá sor. Nekem nincsenek jó tapasztalataim a zsűrikkel, de lehet, hogy az egy másik. Én a népi iparművészetiseknél próbálkoztam kétszer, többször nem fogok. Hülyeségeket beszélnek.

Kathy írta...

Nagyon ki vagy akadva Lidercke! Sajnalom, hogy igen sokan vannak még olyan emberek akik irigyek a masok eredmenyeiert! Ne foglalkozz kulonosebben veluk, rengeteg olyan van aki viszont szereti es ertekeli munkaidat. Az hogy egy bizonyos szo van a neved utan csak dicseretet erdemel! Sok sikert tovabbra is, es kuldj az ajkaidnak egy uzenetet, hogy felfele gorbuljenek! :))) Smile!

zazálea írta...

Ez nem rólad szól, hanem rólam, ezt hangsúlyoztam is, nem gondolkodtam volna, hogy ezt gondolod. Az én véleményem, énrólam.

Ledorka írta...

Bea, az Iparművészeti Lektorátusnál lehet jelentkezni. A honlapjukon fent van minden adat.

Kathy, nem nem vagyok nagyon kiakadva, csak leírtam, amit gondolok. És neked: :)))

Zaza, olvastam, amit írtál, azt is, hogy rólad szól. Aztán elolvastam a kommenteket is. És nem csak erről van szó.
Ez meg rólam szól. :)

Fércművek írta...

Ez a gombos megoldás ez nagyon nagyon. :))

Ledorka írta...

Judit, képzeld, kikészítettem egy halom bordó gombot is, hogy legyen kékszőlős is, csak már nem volt időm megvarrni. De majd lesz. :))

Ledorka írta...

Timi, Mona, bocs nem válaszoltam az előbb. Nem bántott senki, csak olvastam, és gondolkodtam. Elindult bennem valami, amit le akartam írni. nem először találkozom ezzel a hozzáállással, most már tudjátok az én véleményemet is. :)

Kőrösi Mercédesz írta...

Te szívvel-lélekkel Öltögető, ne háborogj, csak varrogassál tovább és építgesd a környezeted, a családod, azokat, akik szeretnek; sokan vagyunk!
Nagyon klassz a szőlő, honnan pottyannak ki ezek az ötletek??!!

Zsófi írta...

Én is kapásból azt akartam kérdezni,hogy ki húzott fel ennyire?

Szerintem tök egyértelmű,hogy az "iparművész"-kategóriát választottad!
Mi vagy Te ha nem iparművész???
:)

Azt sajnálom,hogy mindent elmosott az eső,tervben volt nekünk is,hogy bemegyünk Pécsre kicsit nézelődni,csavarogni...

Ledorka írta...

Lányok, részemről lezárva a téma. :) Leírtam, mit gondolok, nem dühöngök, vagy ilyesmi, csak nem is tartom magamban a véleményemet. Naná, majd gyomorfekélyes leszek?! :P :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails