2010. szeptember 5., vasárnap

Táblák naplementekor

Házi áldás ismét:


Vendégfogadó táblák:



Hátul, a felső sarkok alatt lévő 2-2 akasztóval rögzíthetők a falra, ajtóra.

A figyelmes szemlélők észrevehetik, hogy a kockás táblákra scrap-gombok kerültek. Annyira tetszett a formájuk, mintájuk, hogy én bizony felvarrom őket. :) Előtte teszteltem egyet, hogy bírja-e a mosást. Ez konkrétan úgy nézett ki, hogy beledobtam egy bögre vízbe, amiben ázott fél órát, és semmi baja. gondolom, akkor a gyengéd kézi mosás se fog ártani nekik. Remélem, legalábbis...

Az érdekes színhatások a naplementének köszönhetők. :)





Szolgálati közlemény!
Szeptember közepéig-végéig nem nagyon töltögetek árut a Meskára, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne rendelni, vásárolni. :) Ha beleszeretsz valamibe, írj nekem a ledorka@gmail.com-ra, és megoldjuk, hogy a tied legyen! :)


9 megjegyzés:

batorba írta...

Már írtam a múltkor is, de újfent le "kell" írjam: Nagyon tetszenek a táblák!!! Amúgy a Házi áldás, vagy úgy általában a szöveg...az géppel van hímezve, vagy nyomtattad és úgy "szerkesztetted"-varrtad bele???

Ledorka írta...

Nincs hímzőgépem, sajnos... Nyomtattam. :) És köszi. :)

Unknown írta...

Micsoda véletlenek vannak, pontosan a házi áldás szövegén dolgozzgatok én is, üvegfestés formájában. Még nincs készen, de megmutatom amint elkészűl.
Ezek a táblácskák pedig nagyon, nagyon szépek, házavatásnál is jó kis ajándék! :)

Rita írta...

Én is beleszerettem azokba a gombokba..... nekem a lepi táskámon van pár, már megáztak párszor de még semmi bajuk! A táblan pedig kevesebb "viszontagságnak! vannal kitáve.

Vera Násfa írta...

Nagyon beleszerettem a Házi áldásaidba! Gyönyörűek! A végén még magamnak is kell rendelnem! :-)

Dia írta...

nagyon gyönyörűek lettek! nekem legeslegjobban az alsó vendégváró tetszik, mert olyan "hullámos" :-)

Ledorka írta...

Kíváncsian várom a festett házi áldást. :)
Rita, ugye, milyen szépek? Szerintem, bírni fogják, ha néha kimossák őket. :)
Vera, örülök neki, hogy szereted őket. Készül ám még! ;)
Dia, én is bírom a hullámosokat, az is lesz még. ;)

Körmendi Ági írta...

Én az első kettőbe már bele is szerettem!Milyen árban vannak?

Ledorka írta...

Ági, írok neked, úgyis van egy függő ügyünk. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails