2010. szeptember 20., hétfő

Vásár és Meska

Figyelem, figyelem! :)
Szerdán, csütörtökön és pénteken Pécsett, a Szent István téren leszek, a sétányon árulom a portékámat. Remélem, most kegyes lesz az időjárás.

A Meska boltomat nem töltögetem mostanában, valahogy nem jut rá időm. Lelkesen megnyitottam a Divatkuckót is, és ide vannak készítve a fotózandó ruhák hozzá, de most a vásározásra való készülődés viszi el az időmet. Egy fenékkel, ugyebár, csak egy lovon kéne próbálkozni....

Az utóbbi idők szemezgetői, amibe bekerültem:

Borbelya jóvoltából "Csupa csíkos"

Monaline-nak köszönhetően a "Tuli,tuli,tulipán"

...és újra Annának hála (Borbelya) "Színskála"


....szintén tőle válogatva "Piroskásak, bohókásak.:)"

 Többször említette, hogy szíve csücske ez a kockás, szíves szatyor. tuti, hogy így van. :))))  Ezer köszönet a szemezgetésért!




5 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Nagyon csínos a blúz!

SDAnita írta...

Haliho ! Nezz be hozzam, hagytam neked egy dijat a sok-sok gyonyorusegedert !

Ledorka írta...

Blúz? :))))

Anita, itt is köszönöm. :)

Szabó Andrea írta...

Szia! Odamentem ma hozzád a sétatéren, igazából csak gratulálni akartam és azt is elfelejtettem. A fiúk össze vissza zizegtek és még bemutatkozni is elfelejtettem . Bocsi! Szóval gratulálok a zsűriztetéshez és a fantasztikus termékeidhez, amik élőben még jobbak mint a képeken! Nagyon klassz dolgokat készítesz!
Gyorsan pótoltam a jelentkezésemet a rendszeres olvasóid közé. :)
Andi

Ledorka írta...

Köszönöm, Andi. :) A gyerkőc-zizegést ismerem ám saját tapasztalatból is, úgyhogy ne kérj bocsánatot! :D
Üdv nálam, 290.-ként. :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails