2010. október 26., kedd

Bagolypár az ikreknek

Ezt még nem is mutattam....

A varrószakkörös blog pályázatán a Matula ikrek nyerték az egyik díjat: személyre szóló meglepetést tőlem. Annyira jól varrnak a lányok, hogy nagyjából két napig gondolkodtam rajta, mivel is lephetném meg őket... Végül baglyos mobiltokra esett a választásom - az talán emlékezteti rám őket, és vidám, mint ők maguk. Megkérdeztem a kedvenc színeiket, és már varrtam is nekik. :) Jól jöhet még másnak is, ha meglepetést készít nekik ;), ezért ide írom. Kriszti színei a farmerkék pirossal, Zsuzsié sárga, narancs, zöld. Egy-egy virágot is kaptak a madarak mellé.
Örömmel készítettem, remélem, hasonló örömmel használják!




6 megjegyzés:

Duendes írta...

hi ,i visited your blog is very nice .I loved your creations.come visit me at my blog ok.
(terradeduendes.blogspot.com)hugs

Abile írta...

Nagyon helyesek lettek! Tudod fokozni az izgalmat... mikor láthatjuk a gyönyörű új segítőtársadat? :o))

Móni írta...

Nagyon aranyosak, biztosan nagyon örültek neki!

Ledorka írta...

Hi, duendes, thank you for your visit. :) I like your blog, too.

Köszi nektek is, lányok. :)

a Matula ikrek írta...

Köszönjük őket!
Mi is blogoltuk. ;o)

Ikrek

Ledorka írta...

Itt is nagyon szívesen. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails