2010. október 31., vasárnap

Madaras nyeremény-táska

Íme, a részlet után itt van egészben:




Kockás bélést, narancssárga, osztott zsebet, és kulcstartó karabinert tettem bele. A súlyproblémákkal küzdő madárka szívem csücske, már egy nyakpárnára is rávarrtam a nyáron. (Nem tudom, honnan van az eredeti minta, talán egy kifestőből, régóta itt volt a ládámban.)
Remélem, hogy tetszik majd a nyertesnek ez a kis tatyó....

Mielőtt rátérnék a sorsolásra, még egyszer megköszönöm a kedvességeteket! :) Többen írtátok, hogy most ünnepeltek, vagy valamelyik családtagotoknak van a napokban a szülinapja. Titeket, őket is Isten éltesse sokáig! :)

A sorsolást megelőzően 2 órán át molyoltam a listával. Kikerestem, kiket kell duplán felírni,  majd nyomtattam, vagdostam, aztán Andor 3 perc alatt lezavarta a sorsolást. :) A plafonra tekintve jól összekeverte a cédulákat a gömbben, majd megismételte csukott szemmel is, és így húzott.
A nyertes pedig:


Gratulálok, Gina! A ledorka@gmail.comra írd meg, kérlek, a neved, címet, hogy postázhassam a nyereményed.



25 megjegyzés:

horimarika írta...

Gratulálok a nyertesnek!

Bernadett írta...

Gratulalok.:)
Gyonyoru a taska.:)

Tímel írta...

Gratulálok!
Köszönöm a játékot!

Tiffanylda írta...

Gratulálok a nyertesnek és a kedves , madárkás tatyóhoz is!:)

Silerika írta...

Gratulálok a nyertesnek, és köszönöm a játékot!

Timi írta...

Gratulálok Gina, mázlista :)

Ili írta...

Gratulálok a nyertesnek és Neked is Dorka, szülinapod alkalmából!!!

cskata írta...

Gratulálok Ginának!!! Nagyon helyes ez a táska,és látom,már az új csodamasináddal készítetted! :)

inecsg írta...

Gratulálok a nyertesnek, hogy én milyen irigy vagyok! :-) Nagyon szép kis táska lett!

Mák írta...

Brühühühühüh...pedig amikor megláttam a madárkás táskát m it sem sejtve azt gondoltam, jé, hogy passzolunk a madárkával...erre jött a zuhany!Nah igen..nem lehet mindig szerencsém...bár nem lenne rossz ha néha az lenne.....mindegy...

Gratulálok a nyertesnek!

Kőrösi Mercédesz írta...

Irtó édes ez a madár. És a táska. Gratulálok és köszi a lehetőséget Dorka!

Szegusz írta...

Gratulálok a nyertesnek, köszi a játékot!

Névtelen írta...

Gratula a nyertesnek,Neked még egyszer Boldog szülinapot! :)

Ledorka írta...

Köszönöm, és örülök, hogy játszottatok velem. :)

vatikati írta...

Gratulálunk a táskához :)

Zsófi írta...

Én is gratulálok a nyertesnek!
Nagyon klassz lett így egyben a táska/szatyor!

Éva írta...

Gratulálok Ginának!:) És én is irigykedem, mert nagyon szép lett a tatyó!!!:) Ügyes vagy, Lidércke!

a Matula ikrek írta...

Gratulálunk mi is!
Meg persze irigykedünk is... :o)

Orbis írta...

Én is gratulálok :) Viselje büszkén!!

Strugamano írta...

Én is irigykedem kicsit, mert nagyon tetszik a végeredmény, de persze örülök Gina örömének!

Aranyalma írta...

Kedves Lidércke, először is szeretnék Neked gratulálni a szülinapodhoz, másodszor a nyereménytáskához, nagyon ízléses lett.
Harmadszor pedig Ginának, hogy ebben a népes mezőnyben az apró ujjacskák őt találták meg a sok papír között. :)

Ledorka írta...

Kedvesek vagytok, köszönöm. :) Most már csak Gina jelentkezésére várok.... A profiljában ott az e-mail címe, de nem tudom megnyitni. :/

Gina írta...

Nagyon nagyon tetszik!!
Látom, már szinte mindenki értesült róla, csak én nem figyeltem eléggé :(
A lényeg, már elküldtem az elérhetőségem, és ígérem, teszek fel képet a blogra, ahogy "viselem" :)

Köszönöm szépen, nagyon örülök neki!

Gina írta...

És utólag is NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánok!

Ledorka írta...

Köszi. :) Küldöm a táskát, és várom majd a képet. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails