2010. október 30., szombat

Részlet

Köszönöm a sok kedves kommentet, a rengeteg gratulációt! :)
Ma megint megnéztem a számokat. A blogon 341 követő, a Facebook-on 242, a Meskán pedig kereken 100-an jelöltek kedvencnek. Nagyon hálás vagyok érte, igazán jól esik. :)
Annyira amatőr voltam, hogy nem írtam pontos időt a játék jelentkezési határidejéhez, csak napot. Most utólag írok: ma éjfélig lehet még megjegyzést írni annál a bejegyzésnél, és holnap sorsolunk. Egy pici részletet mutatok a nyereményből:



Remélem, nem okozok csalódást. :) Szeretnétek egy madaras tatyót tőlem?




3 megjegyzés:

Bi. írta...

nagyon tetszik! :)
egyik kedvenc szín párosításom :)

Zsófi írta...

Nekem is tetszik,és a szín is jó!!!
:)

Unknown írta...

Már tűkön ülök! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails