2010. október 19., kedd

Varrógép


Pedzegettem már párszor, hogy fenem a fogam egy új gépre. Néha végiglapozom a nagy varrógépesek kínálatát a neten, hogy előre gondolkozhassak, milyenre is gyűjtök.  Pillanatnyilag fogalmam sincs... :D Annyiféle van, én meg egyiket sem ismerem. Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Tudjátok, hogy miket varrok, ennek fényében kérdezem, hogy ti milyen gépet vennétek. Árat most nem írok, mert még simán nyerhetek a lottón az elkövetkező hetekben.... :D Még nem lóg bilibe a kezem, merek álmodni. :)

Sokat varrok, szeretnék kézműveskedni a jövőben is, szóval valami jobb, profibb gépre gondolok. Muszáj lesz áldoznom rá, elvégre hosszú távon ő lesz a segítőm. :)
Tapasztalatokat várok. Az imádott és az utált típusok neveit, hogy tudjam, mik közül szemezgessek, mit kerüljek. Ugye, segítetek? :)



 

21 megjegyzés:

Julcsi írta...

Én egyszer a karcagi táborban kipróbálhattam egy ilyet :

http://varrogepcentrumkft.hu/termek/varrogep/varrogepek/janome-memory-c-6600-varrogep

Csodás volt!!!!

Unknown írta...

Nekem nagy álmom egy Auróra! Ha már lúd legyen kövér!!! :)))

inecsg írta...

Nekem eddig Pfaffom volt, egy nagyon alap, azzal kezdtem. Majd kaptam egy Pfaff Smart 200c-t. Imádom.

Singert nem ajánlom, sajnos már nem a régi.

Kathy írta...

En is most cserelem majd az egyik gepemet. Brothers gepet szeretnem most, eleg gyors es nagy teljesitmenyuek. Igaz en csak gyari gepeket hasznalok, asztallal, mert a kezi hordozhato gepek nekem nem kenyelmesek. Csuszik rajta le az anyag es azzal is foglalkozni kell hogy tartsam azokat. Igy csak kifektetem a munkat az asztalon, es az "egyetlen" dolgom, hogy a gepet nyomjam. :))

Fércművek írta...

Na majd szorgalmasan olvasok én is. Na nem mintha mostanában olyan sokat varrnék géppel... :)

Kata írta...

Nekem is Janome gépem van, Bruercsi ajánlotta tavaly mikor kerestem hogy milyet vásároljak és mondhatom teljesen elégedett vagyok vele, igaz én nem használom nap mint nap.
Legutóbb a varrótanfolyamra is magammal cipeltem :))))))))

Maria írta...

Szerintem is a Janome MC 6600, ahhoz van ráadásként asztal is, amit a többinél pluszban kell keríteni hozzá.

zazálea írta...

Nekem Husquarna van és remek, ráadásul elérhető áron, legalábbis nekem. :o)

Kaccat írta...

Nekem is Janome DC4100-as van (már nem kapható azt hiszem 5200 van helyette 50000-el drágábban), hosszas vívódás után vettem meg, de igazából szerelem volt első látásra, hiába nézegettem mást :D
Először magaddal kell tisztázni, hogy kb mit vársz el a géptől (milyen öltések legyenek rajta, kell e 300 féle öltésminta vagy elég lesz 150 is :D, tudjon betűket, vagy ne tudjon, esetleg fontosabb, hogy működjön pedál nélkül is stb), és ha ezt tudod, utána kb mennyit ér ez neked, és úgy keresgélni.
Szerintem a legdrágább gépnél is van pro és kontra vélemény, mert ugye mindenki mást szeret, nem szeret.
Az biztos, hogy ár/érték arányban a Janome vezeti a listát, mert némelyik hasonló tudású másik márka kétszer annyiba is kerülhet, és nem biztos, hogy az annyival jobb is.

Huligánlány írta...

Nekem Pfaffom van, immáron 12 éves, és nagyon szeretjük egymást! PPersze, ha Micinek igaza van, akkor nem tudom. Mindenesetre nekem nagyon bejött!
Egy biztos, ami alá nem adnám a helyedben:
1. felső anyagtovábbító
2. fém alkatrészek
3. körbeforgó alsóorsó(mert van ami félkörben oda-vissza forog, és az nem kopik egyenletesen)
a többi igazából sallang, illetve egyéni megítélés kérdése.

Névtelen írta...

Sziasztok! Én egy pár napja vettem ....Janome 3160qdct,csak ezt engedhettem meg magamnak,de A Szép Gábor javasolt egy olyat is Janomeban csak ne tudom hányast mondott,ami 150ezer ,és hímez is,a következő már pedig aJanome 6600az olyan 220ezer körül van.A blogomon meg tudod nézni Janim,ha érdekel! :) Üdv:Judit

King.art írta...

Hát igen, én is ezen agyalok egy ideje. Nagy esélyes nálam is a Judit féle Janome lesz. Remélem kapunk még róla infot :)
A másik a Bernina 92 C volt amit néztem, de Juditnak a Sz. Gábor nem ajánlotta.
Kíváncsi leszek, te mire jutsz a döntésedben :)

Ledorka írta...

De jó, hogy ennyien írtatok! Köszönöm. :) A javallottak között van a titkos favoritom, amit nézegetek egy ideje.... Sokkal jobb azt olvasni, hogy "csodálatos", mint a műszaki leírást. :)))
Köszönöm szépen mindenkinek! Természetesen, megmutatom majd, ha meglesz. :)

Kaccat írta...

Ha már a szíved választott, akkor azt kell megvenni! .-) bármi más csalódást okozna!
Inkább kicsit legyél türelmes, hogy AZT meg tudd venni :-)
(Én hónapokon keresztül hetente kétszer-háromszor megnézegettem a neten mire megvettem :D)

Ledorka írta...

Kellett ez a megerősítés. :)) És persze, megnéztem a többi ajánlott típust is. Jó válogatni. :D

Abile írta...

Két évvel ezelőtt én is konkrét elképzeléssel utaztam fel a Varrógépcentrumba. Aztán amikor élőben láttam a gépeket és oda is ülhettem kirpóbálni őket, akkor megváltozott az elképzelésem. Így esett a választásom a Bernina E92C-re. A hátrányait már ismered... :o) Azóta már a gyárban másfajta ledeket tesznek bele! :o))

Timi írta...

Nekem egy középkategóriás Brother van. Nem szeretem, mert nem varr se farmert, se vastagabb vásznat. Táskát pl nem tudok varrni vele, se téliesebb szövetet.

Emi írta...

A közeledő tél ellenére rámtört a tavaszi zsongás! Eladtam a varrógépemet és megveszem a Janome 5200-at, ha addig élek is! Köszi a felpiszkálást!

Ledorka írta...

Megrendeltem az új gépet, izgatottan várom. :))

Krike írta...

Én is varrógép vásárlás előtt állok. Igazság szerint engem is érdekel a téma, úgyhogy az elejétől fogva figyelem a megjegyzéseket. :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit választottál és hogy fog tetszeni. :)

Detty írta...

lányok, annak, aki annyit foglalkozik a varrással, mint Lidércke (csak, mert nagyjából én is annyit)hányprogramos varrógépet lenne ideális venni? pl, jó lenne ha tudna betűket is...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails