2010. november 18., csütörtök

Kanadai fenyők

Tegnap rádöbbentem, hogy nyakamon az adventi vásár (dec. 5.), amire még nem volt időm készülni. Neki is láttam. :) Végre belevágtam az egyik klassz kanadai anyagomba, ami még tavasszal került hozzám egy cserebere révén Móni jóvoltából. Csodás. :) Kombináltam egy kis kockással, farkasfoggal, és scrap-gombokkal. 
A leeső anyagcsíkból pedig neszesszer készült. :) Megint előjött belőlem a skót vér... :P




A hóemberes kulcstartó meg prototípus. Nekem kedves a mosolya, azt hiszem, lesz még. :) 
A megrendelésekkel is haladok, most reménykedek, hogy nem torlódik majd össze minden december elejére. Lassan megtanulom beosztani az időm. Remélem, ez nem csak illúzió...




7 megjegyzés:

Tímel írta...

Nagyon jók!
A kis hóember különdíjas:):)

Csipkerózsika írta...

Nagyon tetszik ez az anyag,és mennyire jól néz ki evvel a kis kockás anyaggal! A hóembert is jól eltaláltad..:))

Tiffanylda írta...

Nekem is nagyon tetszik a kockás párosítás! Klassz az anyag! Nem mernék belevágni!:(

batorba írta...

Nagyon szépek lettek...és tökre tetszik a diszités.:-)))
Bár nekem nincsenek ilyen szép anyagaim...de a "skótoskodás" azért bennem van. Éppen most osztottam be egy lapra, hogyan lehet a legtakarékosabban kihozni két táskát 1 méternyi anyagból, ha az 140cm széles.:-))))

Ledorka írta...

Tímel, köszi. :) Legközelebb varrok neki zsebet, hogy oda tehesse a különdíját. :))) Szerintem Gerzson, különben....
Csipkerózsika, örülök, hogy neked is tetszik. A kockás anyag még jobban kiemeli a fenyők színeit. :)
Ildi, én is vaciláltam, no, de azért van, hogy felszabjam, nem? :) Van egy egy halom olyan anyagom, amit kincsként őrzök, de szép lassan munkára fogom mindet!
Csilla, ezt én is csinálom. :)) Gondos tervezés, pontos számolás, mert minden cm2 kell. :D

Abile írta...

Nagyon jó lett a kockással párosítás! Éreztem a címből, hogy valami köze lesz Mónihoz :o)
Bizony-bizony, mindjárt itt a vásár. Konkrétan még én sem csináltam semmit... :o(

Ledorka írta...

Abile, belehúzunk. :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails