2011. február 12., szombat

Tűzkeresztség

Átestem rajta. :) A múlt héten életemben először rendeltem az E-bay-ről, és Paypal-lal fizettem. Tudom, sokaknak ez természetes, nem nagy cucc... Én nagyon ódzkodtam a Paypal-től. Sőt, még most se tetszik, de mivel kell az Etsy-hez is, Ebay-hez is, ám legyen... Mindkét piac annyira varázslatos, és annyi lehetőséget nyújt, hogy muszáj ott lennem. :))
Megmutatom, mit vettem:


Őszintén szólva, nem vagyok maradéktalanul elégedett... A gondom az, hogy vékony, áttetsző a szalag, átütnek a hátul futó szálak, "árnyékos" a szöveg. Meg aztán jobban tetszene, ha az aláírásban használt betűtípust, rajzocskát varrhatnám a táskáimra, de nem akartam most túl sok pénz beleölni a dologba, ezért nem csináltattam egyedi feliratost. Tulajdonképpen, az eddigi, felvasalt címkéimmel sem volt gond, nem is tudom, miért voltam oda a szövöttért... A türkiz-piros táskámat sűrűn mosom (Micit nem érdekli, ha sáros a cipője, akkor is felveteti magát, és összerugdalja a táskám), de még azon sem kopott le a felirat.  Na, azért örülök ám az újaknak. :) Villámgyorsan elkészültek, és a rendelés, fizetés után egy héttel meg is érkeztek Angliából.
Nem csak magamnak rendeltem, így mostanában több bloggerinánál észrevehetitek majd az új címkéket. Jön a tavasz, megújulunk. :))



8 megjegyzés:

norono írta...

Ez a paypal tőlem is elég messzi van!
Ügyi vagy, hogy bele vetetted magad! Szerintem jó ez a címke!

Ledorka írta...

Köszi, én is barátkozom vele. :))

Aledi írta...

Tényleg lehet valami a levegőben, én is most rendeltem új cimkéket (itthonról), alig várom, hogy megérkezzen.
Én szeretem a PayPalt, főleg, ha nekem utalnak rá :)

Ledorka írta...

Ó, ha lesz olyan, akkor én is imádni fogom. :D
Legközelebb én is itthonról rendelek címkét, az biztos, csak ahhoz gyűjtögetnem kell, mert úgy tudom, 1000 db itthon a minimum. Kíváncsian várom, milyen lett a tied. :)

Abile írta...

Le a kalappal előtted, hogy ilyen ügyes és bátor voltál... értünk is :o))
Puszillak!

Ledorka írta...

:)))

Viktória írta...

Szija!
Én az áráról érdeklődnék, hogy mennyi volt a termék postaköltséggel együtt? Te mennyit rendeltél? És ez vasalható, vagy felvarrós?

Ledorka írta...

Szia!
10 Ft körül jön ki darabja, és varrós. 144-et rendeltem. (Gondolom, 72-t hímeznek egyszerre, mert 72 a minimális rendelés.)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails