2011. március 18., péntek

Cukotás nyuszi

Kaptunk tegnap egy csomagot Timitől, és most dicsekedni fogok vele. :D Ez a nyuszi részemről szerelem első látásra! A babaház is szuper, no, de a nyuszkát semmi sem überelheti. :) A ruhája, cipője levehető, a lába mozgatható. Édes, aranyos, tündéri. Köszönjük szépen!


Timinél rendelhetők hasonló kötött szépségek, gondoljatok a húsvétra! :)

Amúgy varrok is, csak most valahogy kisebb bennem a lendület. Azért ma is elkészült egy táska. Majd összeszedem magam, és fotózok. (Nem tudom, mi bajom.... Tavaszi fáradtság? Vitaminhiány? Áh, mindegy, ez is elmúlik majd...)


5 megjegyzés:

Kathy írta...

Irto aranyosak, es latom Micinek is nagyon tetszik!:))

Kathy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Csipkerózsika írta...

Nagyon édes kis játék:))
Én is tavaszi punnyba vagyok, még fényképezni sincs kedvem, nem hogy varrni, pedig fejembe csomó ötlet van...:)

Ledorka írta...

Mici hurcibálja a nyuszit házszerte. :))
Én is így vagyok: ötletem van, csak erőm nincs megvarrni őket. A punny a legtalálóbb szó, igazad van. :D

Abile írta...

Néha kell egy kicsit punnyadni - hogy ennél a szónál maradjak :o) - aztán jöhet az újabb lendület!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails