2011. március 10., csütörtök

Romantikus lilák


Már megint erősen el vagyok maradva a fotózással, blogolással... Van pl. egy halom táblám, amiket még nem tettem fel ide. Nem ömlesztem őket, most a lilákat hozom. :)



Ezekre most nem gombok kerültek, hanem tekla gyöngyök. Érdekes a viszonyom a teklához... Régen ki nem állhattam, aztán a krémszínűvel megbarátkoztam, és legutóbb, az egyik kreatív boltban járva rácsodálkoztam a lilákra, zöldekre, rózsaszínekre. Muszáj volt vennem. :) A gyöngyök alá kis fém fityegőket varrtam: angyalszárnyat, szívet. Helyesek, nem? :)

10 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörűek lettek!
A múltkor a Király utcában járva láttam meg a lila kollekciót a méteráru bolt kirakatában. Hát persze, hogy elcsábultam...
Láttad már őket?? :o)

Molika írta...

lila mánia :o)
Tényleg jó kis kollekciót állíthannánk össze!

Edina írta...

Tényleg nagyon szépségesek...

Ledorka írta...

Megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok oda értük. :)
Az az én szerencsém, hogy mostanában nem jártam a Király utcában... Biztos, hogy én is elcsábulnék. :D
Moli, ugye, mondtam én! :)

bemka írta...

„Egy kirakatban lila dalra kelt egy nyakkendő.”
-ez a Tóth Árpád idézet jutott eszembe a liláidról -dalolnak a lila tábláid :)

Tündérlátta írta...

Ez a lils tényleg kéreti magát!

Unknown írta...

Szemet gyönyörködtetőek, pedig én nem is rajongok a liláért!

erdoseva55 írta...

Ízlésesek, kedvesek!

batorba írta...

WOOOOW Nagyon szép!!!:-))) Csábulok!!!

Timi írta...

Mesések! Kifejezetten szép rajta a tekla és a fém kettőse, elsőre odavonzotta a szemem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails