2011. március 15., kedd

Tadaaam!

Megvannak a nyertesek. Micus sorsolt.
A táskát tehát....


..Noé kapja. Remélem, örömet szerez, és jó hasznát veszed majd! :)




Aztán ürítettem a gömböt, és beletettem a Facebook-on jelentkezők nevét.

A neszesszer és a zsepitartó...


Lengyel Anetté lesz. Bízom benne, hogy tetszeni fog ez a kis csomag. :)

A második sorsolásról is készült videó, de olyan iszonyú lassan töltődik a bloggerre, hogy azt most fel sem teszem. Persze, ha igénylitek, akkor felszenvedem. :D


Gratulálok mindkettőtöknek! :) Írjátok meg nekem a címeteket, legyetek szívesek! (ledorka@gmail.com)

9 megjegyzés:

bemka írta...

Tündér Emma :)Még jó,hogy az anyja érti a szavát :)
Gratulálok a nyerteseknek !

Ledorka írta...

A fiúk halandzsáján edződtem. :D Mica is sok töltelékszót használ még, csak egy-egy olyan van a mondataiban, ami magyarnak számít. :D A "tették"-et, gondolom, értettétek ti is. :) (Tessék.)

Labidiga írta...

Gratulálok a szerencséseknek! Továbbra is bízom a "majd legközelebb"-ben! :-)

Tiffanylda írta...

Köszönöm a játék lehetőségét és gratulálok mindkét nyertesnek!:)

Hencsilli írta...

Gratula a nyerteseknek:D Nagyon szép Lidércke-alkotásokkal lettek gazdagabbak :)

Aranyalma írta...

Köszönöm, hogy játszhattam, gratulálok a nyerteseknek! :)

Abile írta...

Gratulálok a szerencséseknek!

Tímel írta...

Gratulálok a nyerteseknek, és köszönöm a játékot:)

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Köszönöm, hogy játszhattam! Gratulálok a nyerteseknek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails