2011. április 27., szerda

Nenetepte és maci


Ez a nap Micié lett. :) Reggel már mutattam a táskáját, és délután is fotóztam, mikor Petiért mentünk az oviba, ezúttal nem a táska miatt, hanem a maci miatt. Az ölelgetett jószág az én Anyukám gyerekkori játéka volt. :)
A képen van még egy mackó, csak nem látjátok: a táskában csücsül egy kisebb fajta, ő is 40 fölötti jószág, egy távoli rokontól örököltük. Mindkét medvegyet egy komód tetején tartom, emlékek. Micus viszont rádöbbentett, hogy a régi játékok is játszásra valók, nem dekorációnak. Ölelgetni, dajkálni kell őket, és boldogok, ha jöhetnek velünk autózni. Okos ez a lány, no. :))
A macik alkotói biztosan örülnének, ha tudnák, hogy évtizedek múltán is szeretett társ a művük. Én is örülnék, ha azt tudnám, hogy bármelyik varrományom hosszú idő után is fontos a tulajdonosának... :)

Játszunk is! Ígértem, hogy lesz sorsolás, ha a Facebook-on eléri a 400-at a követőim száma. Megvan, köszönöm nektek. :) Már tudom is, mit sorsolok ki, de nem mondom meg, csak azt a szót árulom el, amivel Micus illeti: nenetepte.
Aki elsőként eltalálja, mit jelent, tripla eséllyel indul majd a sorsoláson! (Háromszor kerül a gömbbe a neve.)
Maga a játék holnap indul, most csak a háromszoros esélyért találgassatok! :)



27 megjegyzés:

ManóMérce írta...

Irigyellek no. Ritkán jut időm, hogy a prücsökkel tölthessem a napot:( A nenetepte... fogalmam nincs, talán valamilyen lepke?

Éva írta...

Azt nem tudom, mi lehet a nenetepte, de majd gondolkodom.:) Viszont a négyszázadik 'lájkoló' nem indul tripla eséllyel?;)

Ledorka írta...

Most még nem segítek a megfejtésben, majd holnap délután elárulom, ha addig nem találja ki senki. :)
Éva, meggyőztél. :D Tripla esélyed lesz a neneteptére. :)))

F.Gina írta...

Valami alvós balhénak tippelném, talán párna ?

helen írta...

Nagyivette maci? :) Nagyon izgatja a fantáziámat ez a játék :D :D

Egyébként gratula a sok követőhöz!

helen írta...

Vagy inkább macitente? :))

Kathy írta...

Hat nagyon edes a szotara az en kis Tundi-Bundimnek! Fogalmam nincs mi lehet a nenetepte, de viszont Ginaval tartok, valami alvos parna-takaro lehet a dologban!:))

töpszlívi írta...

Nagyon aranyos, ahogy szeretgeti a macit. :)))
Nálunk is van egy maci, ő is koros "jószág". :)))) Még a miénk volt a tesómmal, de mi is valahonnan kaptuk, szóval már nem fiatal. Igaz, hogy a mamánál van, de amikor megyünk mindig megszeretgeti, hintázik vele.... :)))

Timi írta...

Lepke néni, vagy méhecske, esetleg katicabogár. Ilyesmire tippelnék, de még gondolkodom :)

Erzsébet írta...

Lepke? szitakötő? még Én is gondolkodom :-))

Julcsi írta...

Naplemente.
Mondom én, a megszállott romantikus. Hátha ő is az...:)

Abile írta...

Talán valami virágos dologról lehet szó? Nene tépte... :o))

Abile írta...

Áááá... most ugrott be!! Lehet, hogy neszeszer??? :o)

Anna írta...

Kár, hogy én nem játszhatom, de ha megtudjátok, hogy mi az a nenetepte, elcsodálkoztok, hogy milyen csodálatos képzettársítással rendelkeznek a gyerekek.

Ledorka írta...

Látom, már Anyu is alig bírja magában tartani, én is így vagyok. :D Délután elárulom, ha addig nem lesz jó megfejtés. (Egy már elég közel járt...)

Abile írta...

Nem hagy nyugodni a dolog... :o) Virágkitűző?

Abile írta...

Nénilepke?

Abile írta...

Na, jó abbahagyom :o))

Ledorka írta...

:D

Timi írta...

Tudom már! Virág kitűző :)

Timi írta...

Abile beelőzött :)

Timi írta...

Jaj csak nem a zsepi tartó angyalkák, azok néni lepkék!

Kathy írta...

Hogy nem jutott ez nekem eszembe? Tenyleg ugy hangzik mint a nenilepke. :))

Ledorka írta...

És megvan! :D Nene=néni, tepte=lepke, nenetepte=angyalka, tündér, vagyis szárnyas néni. :)))

Körmendi Ági írta...

Én kicsit elkéstem de azt hiszem nem találtam volna ki!Azért játszhatom ugye???

Ledorka írta...

Persze, Ági. :) Később elindítom a játékot.

Éva írta...

Köszönöm, Lidércke!:)
Nenetepte, de jó!!!:) Édes ez a kiscsaj!!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails