2011. május 11., szerda

Alakul...

...a már emlegetett film forgatókönyve! :D Ma, Pécsett, az egyik sétálóutcában járva megmaradtak bennem a jobbról-balról hallott félmondatok.
"...lehetne egy szabad estém, bulizhatnék, erre felhív..."
"...szerintem a krém volt rossz..."
"...a játékbolt felé megyünk, veszünk egy motort..."
"...ez nem meditációs téma, csak arra jó, hogy beszéljetek róla..." (ez az egyik kedvencem! :D)
Közben Mici néha elüvöltötte magát, a galambokra mutatva, hogy "bagiiii" (=bagoly), ami már előrelépés ahhoz képest, hogy eddig a "kaka" (=kakas) szót használta rájuk, és lássuk be, ez, a nap közepén, a forgalmas belvárosban elég érdekes szituációkat teremt.... :)
Láttam egy ablakban "Szia Petruszka!" feliratot is, és a hangokból, mondatokból, összképből olyan, de olyan történet állt össze bennem! :D Groteszk a javából. :)))

Plusz van egy új jelenet is: a minap Micivel a Tescoban jártunk és a múltkor beillesztett Kispál nóta szólt a hangszórókból. Cseppet sem lepődtem meg, hogy a lányom megállt a bevásárlókocsi mellett, és riszálni, billegni kezdett. Nincs ebben semmi pláne, táncolt ő már utcán is, egy nyitott boltajtó előtt, ahonnan kihallatszott a "Most múlik pontosan". A nagy szám a bolti esetnél az volt, hogy én is táncoltam.... Ez még azelőtt volt, hogy megkaptuk volna Marcsitól az áfonyapálinkát, szóval elhihetitek, színjózan voltam - és vagyok.* :D Mentségemre szolgáljon, hogy kevesen voltak a tecsóban.... Ennek azért benne kell lennie a fimben! A háttérben Medveczky Ilona (azta, egész lapja van!) pöröghetne egy flitteres ruciban, két sorral odébb meg a takarítónő a partvissal.
Szerintem, Tímár Péter még a héten fel fog hívni. :D


(*sosem iszom - még mielőtt valaki véletlenül-szándékosan félreértené. :))) )



2 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Hehe! Csak nehogy a Jancsó találja meg, mert akkor biza valakinek vetkőzni kell! :D:D:D

Ledorka írta...

Ó, de jó, hogy jössz! Egyrészt, mert magamtól eszembe nem jutott volna a vetkőzés, másrészt mert így megvan az is, ki vállalja be ezt a remek feladatot. :DD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails