2011. május 19., csütörtök

Csomagos

Nem rég járt itt a postás, hozott egy várt* és egy meglepetés-csomagot. Ez utóbbi Annától jött... mi lehet benne? Izgatottan bontogattam, és széles mosolyra húzódott a szám, mikor előkerült belőle ez a jószág.


Hogy miért is kaptam? Fogalmam sincs... Anna írta, hogy köszöni a segítséget a kezdeti lépéseknél - de hát én nem is tettem sokat, vagyis hogy alig, mert nem is kellett.... megy ez neki nélkülem is. :)) Mindenesetre nagyon köszönöm! :))


Van egy régi mulasztásom is. FércJutkánál beleszerettem egy gyűrűbe, tán még visongtam is érte virtuálisan. :D Megkaptam, és Judit olyan tündér volt, hogy Micimnek is küldött egy apró, cicás gyűrűt.
(Akkor csak homályos fotót sikerült készítenem, aztán meg kiment a fejemből a dolog, most ébredtem rá, hogy még nem is mutattam...)


A festettemet már sokan megcsodálták, szeretem is. Tudom, akkor írtam Juditnak, de itt is megköszönöm a kedvességét! :)


*A várt csomagban pedig benne lapult a csigás anyag! Juhhéj! :))

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails