2011. május 26., csütörtök

Odaért...

... Marcsihoz a csereajándékom. Nem, most kivételesen nem a postán múlott a dolog. :) Egy Marcsiék közelében lakó hölgy látogatott Pécsre, ő hozta Erdélyből az ajándékot, és vitte az enyémet. Egyébként, a találkozásunkkor megint rá kellett döbbennem, hogy milyen kicsi a világ! Ott volt a hölgy húga is, akivel egymásra ismertünk. :D Egy kézművesvásáron cseverésztünk vagy 20 percet mindenféléről. :D

A házi áldást mutattam már az útnak indítás előtt Marinak, a többit meglepetésnek szántam. Erről tudok mutatni saját fotót, a többiről csak hozottat. Az történt ugyanis, hogy egy "szép napon" a fényképezőgépem kártyahibát írt ki (nem először csinálja) és elszállt róla minden kép. Termékfotók, és egy szülinapi buli dokumentációja.... :/


No, de kértem képet Marcsitól, ezeket meg tudom mutatni. :)



Remélem, akkora volt Marcsi meglepetése, öröme is, mint a mienk, mikor megkaptuk az ő pakkját! :)))


2 megjegyzés:

Körmendi Ági írta...

nagyon tetszik az angyalkás párna!

Ledorka írta...

Örülök neki. :) Én is szerettem varrni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails