2011. június 23., csütörtök

Hangulat


Jó lenne, ha át tudnám adni nektek a gépen keresztül a pillanatnyi hangulatomat... Ma olyan dolgok értek, amiktől remekül érzem magam. Nem, nem lesz semmi konkrétum. :P :D
Annyi azért tudható, hogy mindkettő a kézműves munkámmal kapcsolatos. Egy körvonalazódó felkérés, ami rém jól esett, és egy meghívás, aminek eleget is tettem. Remek társaságban töltöttem a délutánt: csupa általam sokra becsült ember között. Meghatott, hogy ott lehettem, hogy maguk közé fogadtak, és visszavárnak. (Engem, az újoncot, aki alig egy éve lett kézműves!) Köszönöm! :)
Megkaptátok ezt a szép érzést, amit igyekeztem átküldeni a monitoron? :)


12 megjegyzés:

bemka írta...

Itt van :)
Gratulálok, mindig örömöd teljen abban amit csinálsz .

Faragó Nóri írta...

Átjött :)

Igazán büszke lehetsz magadra, hogy egy év alatt hová fejlődtél! Élő példa vagy a számomra, én nemrég kezdtem horgolni, és szeretnék olyan színvonalon dolgozni, amilyenen te teszed! :)

Tiffanylda írta...

Én is elkaptam!:) Veled örülök!!!:)

inecsg írta...

Megvan!

Kathy írta...

Igen, mindjart ropteben kaptam el!:))
Gratulalok, es tovabbi szep sikereket kivanok!

Abile írta...

Ezek mind-mind megerősítenek téged abban, hogy jól döntöttél :o)) Gratulálok, legyen még sok-sok ilyen szép napod!

Ledorka írta...

De jó! Sikerült átküldenem a gépen! :))) Jó látni, hogy velem örültök! :*)
Nóri, meg vagyok hatva, köszönöm szépen. :))

anyuszi írta...

Gratulálok, és veled örülök. Emlékszel még, amikor arról győzködtünk, hogy ezt kell választanod és nem a testet, hanem munkáiddal a szemet-lelket masszírozni?

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon is tudom miről "beszélsz"! :-)) Olyan nagy dolgok ezek! Gratulálok Neked! CSak így tovább!

SDAnita írta...

Igen, átjött ! Jó, hogy hiszel magadban... és örülsz mindennek, ami a munkáddal kapcsolatos !

Molika írta...

Igen átjött itt is, de főleg a majd' egy órás telefon beszélgetés alatt, amit a kádban ülve ejtettünk meg, (csak én ültem a kádban:) a sok hűha meg aszta, és nahát, meg tényleg (!?) közepette :o))

Ledorka írta...

Orsi, emlékszem, hogyne emlékeznék... :) Azóta is sokat gondoltam rá, és bizony van ezirányú fejlemény is az életemben. ;)

Robertia, köszönöm. :) Ez a kezdet, remélem, jól folytatódik.

Anita, a magamban való hittel van néha gond, de valahogy mindig jókor érkeznek a megerősítések. :)

Moli, majd' egy óra? Konkrétan tudom, kiírja a telefon: 1:02 volt. :DDD Kiáztattad magad rendesen! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails