2011. június 7., kedd

Négyen meg az X aktás

Varrtam öt baglyos telefontokot, de mikor délután felnyaláboltam őket, hogy megyünk fotózni, az ötödiket, egy türkiz színűt sehol sem találtam. Megnéztem az asztal alatt, a székem alatt, az asztal melletti kosárban, hátha leesett, de eltűnt. A gyerekek nem szoktak elvenni semmit a varrógép mellől, mégis meggyanúsítottam őket, sőt, fenyegetőztem is, hogy ha rájövök, ki lovasította meg a türkiz bagolytokot, fülönharapom. (Nem tértem ki rá, hogy ki lesz fülönharapva, a tettes, vagy a bagoly...) Feladtam, és fotóztam a négyeket.


Gondolom, rágjátok a körmötöket, hogy meglett-e az ötödik. :D Meg. Mivel a filmekben is reklám van, mielőtt Miss Marple leleplezné a tettest, és elárulná, hogy történt a bűneset, én is szünetet tartok. :P Holnap fényképezem a megleltet, és folyt. köv.


7 megjegyzés:

Kathy írta...

Addig is tukon ulok!:)))))

Körmendi Ági írta...

Kiváncsian várom a választ!Csaknem Jajdeédes volt a tettes????

Edina írta...

én is rá gondoltam:)

Abile írta...

Ez a nap az ötös bűvkörében telik! A rendszeres olvasóid is épp 500-an vannak! :o)

Anna írta...

Én viszont Micire tippelek, de hogy hova tette, hát sajnos a fantáziám sokkal szegényesebb, mint az övé.
Puszi

Anna írta...

Még annyit, ha ő volt, akkor bagolyfület kérek harapni.

Ledorka írta...

Igen, igen, kitaláltad! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails