2011. augusztus 19., péntek

Igazán csajos :)




Ugye? Málnahab színű, cicás, ennél csajosabb már nem is lehetne. :)

Lucának készült, a 7. szülinapjára kapta a szüleitől. Idézném Ágit, mert léleksimogató:
"Annyira nagyon tetszik Neki,hogy tisztára meg is illetődött mikor Neki adtuk. Azóta már bele is cuccolt mert ma megy a mamához és azt mondta,hogy ez lett a kedvenc táskája, a táskával aludt soroljam még?" Elég is. :D És itt a csúcsfotó: az ünnepelt az ajándékával.
Isten éltessen sokáig, Luca! :))


Mindig öröm látni, hogy használjátok az általam varrott dolgokat, hogy szeretve vannak. Ha esetleg van, aki szívesn megmutatná magát/gyermekét Lidércke varrománnyal, ne fogjátok vissza magatokat! :)) Küldjetek fotót a ledorka@gmail.com, köszönettel veszem őket.



5 megjegyzés:

bemka írta...

Csupa ragyogás ez a kislány,megértem az örömödet :)
A táska pedig bármelyik hétéves kiscsajt boldoggá tenné :)

Krizantám írta...

Hú, ez aztán a csajos táska! (Az enyémeknek meg sem merem mutatni...) :-)))
Szerintem az ilyen mosolyokért és szavakért érdemes alkotni...Csakis ezért...Én is meg szoktam hatódni... :-)))

Körmendi Ági írta...

Dórka!Nagyon aranyos vagy!Köszönjük szépen!Annyira tettszenek Dórka mester művei és igazán öröm hordani Őket!Köszönjük szépen!

Tímel írta...

Hűű,,teccik:)

Ledorka írta...

Kedvesek vagytok, köszönöm. :))
Ági, még zavarba is hozol! :D Én tartozom köszönettel. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails