2011. szeptember 26., hétfő

Gombos láncok

Szombatra más is jutott, nem csak orvosi vizsgálat. FércJutkáékhoz is beugrottunk. :) Fél 5 tájban értünk oda, 3 óra autózás, és a vizsgálat után, szóval kellőképp elfáradva, abban a tudatban, hogy még 3 óra kocsiút visszavan, így nem is maradtunk sokáig.
4/5-öd részben képviseltette magát a családunk, és ebből 1/5-öd csak félig. Magyarázzam? :) Andor fiam Pécsett maradt, unokatesózni. (Hm... még csak 9 éves, de simán lecserélt minket. :D Kétségtelenül simább napja volt. :) ) Mici meg épp akkor aludt el, amikor Jutkáékhoz indultunk, és ő végig is durmolta a vendégeskedést. Ahogy letettem a fiúk szobájában, pont ugyanúgy vettem fel a végén. :D A két pasim ott játszott addig, míg én a műhelyben nézelődtem. Szerencsére a férjem is bekukkantott, mikor indultunk, így már tudja, hogy nekem nincs is sok cuccom. :D

Judittól kaptam két tündéri láncot, egy fásat, és egy baglyos macaront. Egy halom képet készítettem róluk, de egyik rosszabb, mint a másik. :/ A láncok, persze, csuda aranyosak. :)


Itt is köszönöm! :))

Persze, vittem én is ajándékot - no, azokról viszont egyáltalán nincs fotó... Ja, és a látogatásról sincs, pedig velünk volt a gép - a csomagtartóban. Ugye, ezen nem lepődtök meg? :D
Élmény volt, örültem, és remélem, lesz még alkalom, hogy hosszabban is beszéljünk, kisimultabb aggyal. :)) Bírom Juditot... :))

3 megjegyzés:

Fércművek írta...

Lesz majd kép, csak miután elmentetek, elugrottunk bicajozni és jól megfáztunk mindannyian. :( Hamarosan összeszedem magam...

Ledorka írta...

Csak gyógyuljatok, most az a fontos. :)

horimarika írta...

Olyan jók ezek a személyes találkozások...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails