2011. szeptember 18., vasárnap

Megint elszaporodtak....


...itthon az UFO-k. Eggyel most végeztem. :) Befejeztem ezt a házi áldást, ami itt állt a polcon hetek óta félkészen. Ez most kukacolt lett. Remélem, nem csak nekem tetszik így. :)

Különlegessége, hogy egy kerámiagomb került rá, ami Kovács István munkája. Pistivel nemrég csereberétünk, neki ékszerfái lettek (gyönyörű medálokat, nyakláncokat, fülbevalókat készít kerámiából), nekem pedig egy halom mesés gombom. :)

A Meskán elérhető, vagy akár itt is.... :)

4 megjegyzés:

Judit Eszter írta...

Egyszerűen szép!
Szolid, szép színek, profi kidolgozás!

Ledorka írta...

Köszönöm szépen. :) Mindig jól esik a dicséret. :)

sesame írta...

Szombaton költözött a párom új lakásba, ha én is odaköltözök (egyre kevésbé bírok magammal ez ügyben :) ), akkor egy ilyesmi kis gyönyörűséggel is kicsinosítom majd a lakást. A nők dolga ugyebár, hogy a lakásból otthont teremtsenek :) Most még olyan üresek a falak, a szekrények..

Ledorka írta...

Nagyon helyes. :D Ez, bizony, a nők dolga.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails