2011. szeptember 4., vasárnap

Tegnap reggel...

... indulás előtt pár perccel átöltöztem. Akkor még nem tudtam, miért, egyszerűen csak szürke pólóhoz volt kedvem. Aztán kiléptem az előszobába, és megláttam egy borítékot, ami FércJutkától jött, és ez a tündéri gyűrű rejtőzött benne.
No, ezért öltöztem át szürkébe, csak akkor még nem tudtam róla! :D A pénteki postával érkezett, de én későn értem haza, a férjem meg elfelejtette említeni, így hétvégi meglepetés lett belőle. Imádom. :) Itt is köszönöm, Judit! :))

A fotót Judit készítette, én ilyen jót nem tudok...


A tegnapi vásárról annyit, hogy több árnyalatnyit barnultam, de a karom belső fele és a könyökhajlatom hófehér, ugyanis folyamatosan behajlítva tartottam - horgoltam. Ezzel mindent elmondtam, ugye? :)
Még nem döntöttem el, hogy ez most cáfolja-e az elméletemet, miszerint egy vacak vásár után egy remek jön, vagy nem. Ha a pénteki pocsék napot és a szombatit egynek vesszük, hiszen egy rendezvény, egy helyszín, akkor még igaz lehet a teóriám... Halvány vigasz....
Amúgy nem vagyok elkenve, csak végre rájöttem, hogy nem ilyen helyekre kell mennem, nem ez az én közönségem, aki 500 Ft-ot szán kézművestermékre. Viszont most is találkoztam szimpatikus "kollégákkal", és jött oda hozzám névjegyért rendezvényszervező, sajnálkozva, hogy eddig nem ismert. Arról nem is szólva, milyen remek volt a néptáncgála! :) Szóval nem egyértelműen negatív a mérleg...



2 megjegyzés:

B.A. írta...

...szomorú, hogy ez a helyzet, de a jó oldalát kell látni, ahogy Te is írod! puszi

Ledorka írta...

Anikó, te nekem remek példa vagy. A huszonéves kitartásod, rendületlen derűd... :) Puszillak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails