2011. november 20., vasárnap

Gyorsan lekapva

Az előző bejegyzések magyarázatul szolgálnak rá, hogy miért kevés az időm varrni, blogolni. Bizony, csúszok a megrendelésekkel is, de a határidőseket (szülinap, keresztelő, utazás) azért mindig betartom valahogy. :)

A múlt héten kis táskákat kellett varrnom, mert pénteken Svédországba indultak. Kell-e mondanom, hogy normális fotó készítésére már végképp nem jutott idő? Pénteken, kora reggel megpróbálkoztam egy gyors képpel, majd szatyorba téve szinte átdobtam őket a barátnőmnek. :D A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy ő elindult felénk autóval, én feléjük, félúton találkoztunk, ablak le, és ment a cucc. :D
Bocs, a béna képért... Élőben szépek. :) Manócipősek, muffinosak, béleltek, a méretük 28x30 cm. Ja, és ki is vasaltam őket. :D


Jó hír (számomra legalábbis), hogy ezen hétvégén azért nagyjából összekaptam magam. Több dolgot is befejeztem, az újakat szabom, készülnek. Talán lassan visszaáll a régi rend. :)


3 megjegyzés:

vargaera írta...

Szépek :)))

Dóra!
Valahol megtaláltam a "láthatatlan" varrás - leírásodat (amivel a kifordítónyílásokat lehet szépen összeöltögetni)! Köszönöm szépen!!! :)))

Ölelés

(Pici Fiadra szeretettel és imádsággal gondolok!!)

Tiffanylda írta...

Minden nagyon szép és helyen van, biztos vagyok benne, hogy visszaáll a régi rend! Kitartás!:)

Ledorka írta...

Era, szívesen, és én is köszönöm. :)) Hatni fog, vagy már hat is. :)
Ildi, tudom, kibekkeljük. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails