2012. március 3., szombat

Multikulti és rock&roll

Annyira belemerültem az előző bejegyzésbe, hogy nem is mutattam, mi mivel készültünk... Kathynek készült a szépia táska, aminek egy részletét a Fb-on már mutattam. Csináltam egy csomó képet róla, de nem tudok választani....


Az előző, virágos táskához hasonló, de csak barnás árnyalatokat használtam, és tettem bele egy kis "rock&rollt"-t. :D Hogy mit? A gitártartó hevedert, amiből a pánt lett. :) Erzsitől kaptam egyszer régebben, most meglett a helye. Azt hiszem, Kathyhez pont illik: visszafogott, cseppet romantikus, de van benne vagányság is. :) Igen, ez a koncepcióm, hogy igyekszem minden új táskámba tenni valami újrahasznosítottat. :)
A bélést még bevarrás előtt fényképeztem:


Varrtam egy vendégfogadó táblát is, és mivel multikulturális családról van szó (magyar feleség, mexikói férj, new yorki otthon), három nyelven is rákerült a köszöntő szöveg.


És ez a fő ajándékunk, ebben mind részt vettünk: egy fa, amit együtt festettünk. Az ötletet a pinteresten találtam, ez az eredeti forrás: Fingerpaint tree.
Én rajzoltam ki a fát (nem nyomtattam, hanem átrajzoltam a monitorra rakott lapra), a férjem kifestette, a gyerekek pedig elkészítették a leveleket az ujjnyomaikkal. Így mind az öten benne vagyunk. :) És hogy miért nem rajzoltam egy fát szabadkézzel? Mert ennek az ágai egy szívet formáznak középen, ami nekem nagyon tetszett. :)


Örömmel készítettük. :)

6 megjegyzés:

erzsó írta...

csodás ajándékok, a fától én biztosan könnyekig meghatódtam volna...

a Matula ikrek írta...

Szép a táska, és jópofa a fácska! :o)

Tiffanylda írta...

Láttam!:) Gyönyörű és Kathy valóban könnyekig hatódott...

Kathy írta...

Hat igen, valojaban meghatodtam, de most katonasan bevallom, utkozben zsepit kellett kernem a ferjecskemtol, mikor beszelgettunk az ajandekotokrol. Nagyon halasak vagyunk, es koszonjuk szepen a kedves-szivelyes-oromteli-szivbeli fogadtatast.
Gyerekek irto aranyosak es kedvesek voltak a betegseguktol fuggetlenul, raadasul beszelgettek is velunk, meg Petur is. Andor valojaban egy csodagyerek, es nem egy kisfiu jelent meg elottunk, hanem egy valodi fiatal-ember.
Micirol? Mit is mondhatnek???? Mindig elvarazsol, imadom a kis not benne, meg a szemelyiseget! Gondolom azert mondta, hogy Juan a Mikulas bacsi, mert piros felso volt rajta????? :)))
Egyebkent nagyon tetszett Juannak a megfogalmazas, hiszen a vezetekneveben is benne, hogy Mikulas. :)))

Ledorka írta...

Igazi szívet-lelket melengető találkozás volt. :)) Nagyon örültünk nektek és jövőre visszavárunk, ahogy megbeszéltük! :))
Az ajándék meg... ez a legkevesebb, amit adhattunk, de ezt ezer örömmel. :)

sesame írta...

Nagyon tetszik a táska! :) És a fa is jópofa! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails