2012. június 24., vasárnap

Kifordítás

Nemrég egy virtuális eszélgetés során kiderült, hogy nem mindenki tudja, hogy kell használni ezeket a szerszámokat. Fotóztam, és megmutatom itt is, hátha segít valakinek. :)

Íme egy "cső". A kifordító eszközt beletolom. A végén van egy kampó, azt beakasztom, és már húzhatom is befelé az anyag végét.

Babalábak várnak fordításra, tömésre. Az érfogóval belenyúlok, összecsippentem a végét, és kihúzom. Aztán szintén az érfogót használom az eligazításra, majd tömésre. SzarvasMicinél láttam egykor ezt a szerszámot munkaeszközként, akkor szerettem bele. Tényleg hasznos. :)
Műtéteket továbbra sem vállalok... :D



4 megjegyzés:

Abile írta...

Teca mamánál láttam először a kezedben ezt a szerszámot, azóta már persze nekem is van :o) Tényleg szuper jó vele tömni, bár az elején meglepődtem, amikor belecsíptem vele az ujjamba, hogy milyen nagyon éles!!

Kata írta...

Nekem van ilyen kocherem, munkámból kifolyólag, de még erre a célra nem láttam használni, most már én is ki próbálom ;)

Ledorka írta...

No, lám... a műtőken meg nincs elég felszerelés?! :D A varrósok bitorolják az összeset! :)) Tudom ám, hogy nem onnan van. :)) (Én egy leselejtezett darabot kaptam a barátnőmtől.)
Anikó, csak óvatosan! :)
Kata, be fog válni! ;)

Kata írta...

Én ápolónő vagyok és egyik alkalommal mikor nem volt elegendő koher az osztályon ezt észlelte az egyik beteg hozzá tartozója (tiszta ciki), és hozott mindenkinek egy sajátot :))))))))))
Így lett saját koherem ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails