2012. július 9., hétfő

4x11, az nálam 22

Mamintitől díjat kaptam. Mindig örülök, és megköszönöm, de többnyire lazán el is felejtem az ilyesmit.... Na, de most nem! Pedig ez olyan hosszú... :D







Kell 11 dolog rólam. Mit nem tudtok még? :D



1. Két macskánk van, de szeretnék egy kutyát is, leginkább egy orosz terriert. Volt régen egy, Másának hívták, imádtam. Egyre jobban vágyom egy Lénára. :)

2. Rászoktam a kávéra. Sőt, függő lettem, de legalább gyengén szeretem. :)

3. Imádom a kosarakat, van is "egy kevés". :D

4. Egy ideje nincs kedvenc színem. Még azokkal is megbarátkoztam, amiket harmincakárháévig utáltam: a barnát és a zöldet.

5. Ha sok pénzem lesz, megműttetem a szemem.

6. A bal kezemen hordom a karikagyűrűt, és ezzel jól megtévesztem a népeket! :P

7. Ha sok időm lesz, ősöreg bútorokat fogok felújítani, átalakítani.

8. A kertészkedéshez viszont nincs türelmem. Az valami nemszeretem-muszájdolog nálam.

9. Vezetés közben mindig rádiózok, itthon szinte soha.

10. Most épp Balogh Bélát hallgatok....

11. A pink nadrág pont jó a narancs színű pólóhoz és szandálhoz.



Informatív volt? :D



Maminti kérdései:



1. Hogyan/miért választottad a blogos nevedet (nickname) és/vagy a blog nevét?

A Lidérckét a barátaimtól kaptam, a nevemből ered, de rendesen elferdítették. :) Megtartottam, mert szeretetből adták.

2. Mi a kedvenc színed/árnyalatod?

Épp fent írtam, hogy már nincs... :D Mondjuk a piros, a rószaszín, a kék, a türkiz....

3. Mik azok a dolgok, amikre igazán büszke vagy?

Ha "mik", és nem "kik", akkor nem is tudom...

4.Van-e valamilyen dolog, amit eddig féltél kipróbálni, de igaziból azért szeretnéd?

Az szoktam mondani, hogy lehet, hogy tudok síelni, csak még nem próbáltam.... Ugyanígy vagyok a lovaglással is. :)

5. Milyen a kedvenc bögréd vagy csészéd?

Világoskék, és egy kutya van rajta.

6. Van-e olyan hely a közeledben (akár park vagy egy kis zug vagy egy fa töve), ahol szívesen ücsörögsz? Miért szeretsz ott lenni?

Kedvenc helyem a teraszunk széle. Úgy ülök le, hogy a talpam a füvön legyen.

7. Van-e olyan kézbe fogható tárgyad, amihez különösen szép emlék fűződik?

Egy csomó kedves tárgyam van, ennek ellenére nemrég döbbentem rá, mennyire félretehetőek a tárgyak, és mennyivel fontosabb sok minden más...

8. Van-e valami, amit szeretnél megtanulni/elkezdeni tanulni 1-2 éven belül?

Suliba járok. Jó lenne sikeresen levizsgázni.

9. Van-e/volt-e olyan idősebb ember a környezetedben, aki rendkívül közel áll/állt a szívedhez? Miért?

Volt, van, több is. Mindenki másért, de mindegyik okot regényekben tudnám csak elmesélni.... :)

10. Van-e kedvenc betűtípusod? Milyen jellemzői vannak?


11. Volt a gyerekszobádban valami, ami igazán jó érzéssel töltött el? Mi volt az?

Anyu gyerekkori mackója. Ma az én gyerekeimé. :)

És most kéne 11 emernek továbbadni, majd feltenni 11 kérdést. No, de a megcélzott 11-ből 10 sikítva menekülne.... És ezért 4x11=22. :)





6 megjegyzés:

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Köszi, nagyon érdekes volt olvasni, bár a szívem fáj a barna, meg a zöld miatt. Nekem ezek kedvenc színeim.
A sielés nekem nem megy: a sícipő feltörte a lábam, mire felértünk a helyre, nem csúszott eléggé a hó, ezért kedves meglöktek, én meg bezúgtam az első bokorba. Hát, aztán megpróbáltam együl, de azóta nem annyira vágyom rá. A lovaglásnál meg zavart az alattam imbolygó ló. A kisebbik lányom viszont majdnem felállt a ló hátára, már az első lovaglása végén. Biztonságosabb nekem a rendes talajon, azt hiszem.
Nagyon tetszik a kedvenc betűtípusod. Köszi a linket.
A maci édes lehet... Meg biztos rongyos is. Nálunk van egy vándor lila egérke. Az járt körbe a családban, a gyerekeknél. Szétrágcsálták a farkincáját. Most mi őrizgetjük...

Ledorka írta...

Ne fájjon a szíved a barna és a zöld miatt! Már hordom ezeket is, csak épp élénkkel párosítva. :) (Pl. keki nadrág + pink póló)
A lovat meg úgyis kipróálom egyszer! Vagy a pónit. :P :D

Kinga írta...

Atyaég! Nem a bal kézen kell hordani a jegygyűrűt??? Eddig ezt nem is tudtam!!! A fél világot megtévesztettem!!! De akkor most mivel is???:-)

Ledorka írta...

Esküvőig bal kézen, utána jobbon. :) Nálam maradt a bal, pedig 11 éve férjnél vagyok. :)

Kinga írta...

Én is 11 éve tévesztem meg a népet!:-)
Eddig még senki sem szólt...:-)

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Hű, ezen a gyűrűproblémán túllendültem...
Hát, én a bal kezemen hordom, immáron majdnem 17 éve. Nekem jó így és még nem szóltak érte. Egészen összebigyulálódott az ujjammal. Amikor nagypocakos kismama voltam (2x), akkor kicsit tágítottak rajta (meg aztán szűkítették), szegény ujjaim eléggé bedagadtak félidőtől. Az én ovális gyűrűmet ilyenkor kikerekítették, de az összebigyulálódás folyamata miatt megint megoválisodott... :)
Szóval, szerintem bal kézen is szuper jó. Az a fontos úgy is, hogy kimondtuk, egymással szeretnénk lenni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails