2012. december 10., hétfő

Adventi ötletelő

Adventi naptárat egyszer kell csak varrni, és ha jó, évről évre elővehető. Nálunk továbbra is a zsákos variáció van. Minden zsákocskába cetlit rejtettem, azon van az aznapi ajándék. Pl. "őrületes diavetítés", "ma 9 mesét választhattok" (na, akkor sem voltam magamnál, mikor ezt kitaláltam :P - egész este mesét olvastam...) , és hasonlók, néha egy-egy tárgynyeremény. (Apró házi csoki, ceruza stb.) És minden cetli színezhető. Mici gondosan ki is díszíti őket, itt gyűlnek a dolgozószobában, előttem. :)



Itt a színezhető cédulák linkje (ajándékkísérő),
itt egy jópofa kirakó,
itt amigurumi-mintákat találtam,
ez pedig öltöztetős mikulás. :)
Csak öteltek, hátha jól jönnek valakinek... :) Pinterest albumaim.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails