2013. április 21., vasárnap

Hűtőtasak

Ti is szeretitek a kézműves kozmetikumokat? Ezekkel az a gond, hogy nem tesz jót nekik a meleg, mivel nem tartalmaznak tartósítószert. Pedig meleg van végre. :)
Mi legyen azokkal a kencékkel, amiket a táskánkban hordunk? Én konkrétan egy kis tégelyes krémet és egy ajakápolót. Hűtőtasakot nekik! :D
Vízhatlan anyaggal bélelt kis tokot varrtam, meg egy mini "hűtőakkut", amit rizzsel töltöttem meg.
Teszt: a rizses tasakot betettem egy órára a fagyasztóba, majd kivéve időnként ellenőriztem: több, mint egy órán át tartotta a hideget. A következő teszt éjjel lesz: este megint beteszem a mélyhűtőbe, és reggel fogom áttenni a tokba. Meglátjuk, beválik-e... ha nem, akkor marad az itt-ott kapható zselés miniakku.
Mivel felmerült bennem, hogy esetleg nem csak az én gondomat oldja meg ez a hűtőtasak, már kis is szabtam párat... ;)


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails