2013. május 1., szerda

Tavaszi - oh, bocs, nyári táska

Tegnap rosszkedvem volt. Előfordul mindenkivel... Kerestem a megoldást, és megtaláltam: a változatosság kedvéért varrtam. :D De most nem megrendelést, nem konkrét céllal, csak úgy egy táskát. Ma be is fejeztem, és azt kell mondanom, ez jó terápia volt. :)
Szebb, mint a képen, valahogy nem tudom visszaadni igazán... 30x30x10 cm. Műbőr az alja és a pántok is. Merevített. (Nincs kitömve a képeken.) Cipzáras, belső zsebes, kulcstartó karabíneres. A rózsaszín virágot kitűzőalapra varrtam, így szabadon áthelyezhető, kicserélhető.
Amikor a virágra öltögettem a gyöngyöket (tényleg, az látszik, hogy gyöngyös a közepe?), akkor éreztem azt, hogy elszállt a rosszkedv, jött helyette más: az alkotás öröme. :)


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails