2013. július 25., csütörtök

Műhelytitok...

...avagy megmutatom, hol fotózok. :) 
Szeretem a sima, egyszerű, de természetes hátteret, ezért láthattok sokszor fát a képeimen. megmutatom a "titkos eszközömet", ami segít: Paya készítette pár hónapja ezt a fotóállványt nekem. Nagyon szeretem. :) Az állványt is. ;) Raklap volt az alapanyag ennél is, csakúgy, mint sok más munkájánál.

 A cérnatartó is a férjem műve.
A kosarak rettentő öregek.... és számtalan van belőlük a házban. :)



 Íme a végeredmény, ilyen a fotó:

És még pár részlet... a polcon néhai nagyapám szerszámosládája fehérre festve. A filcdarabokat tárolom benne.
Az állvány alatti láda rejti a szabásmintákat.
Az én varrószobám (műhelynek nem merném nevezni) nem pont olyan, mint a magazinokban bemutatottak, vagy a pinterestre tűzöttek. Viszont ezerszer jobb, mint mikor hajdan az étkezőasztalon varrtam. És amúgy is... szeretem ezt a hangulatot. :)

6 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Jaj de jóóóóó!!! Nagyon jó hangulata van :)

Aledi írta...

Barátságos, meleg kuckó, hát persze, hogy szereted!

Barbaral írta...

Gyönyörű és nekem sokkal jobban tetszik, mint a nagyvilág elé kitűzöttek, magazinokban megjelentek:)

Egy régi, de csak ritkán hozzászóló olvasód:)

Bejus70 írta...

Bájos a világod! Az a fotóállvány meg igazán kézreeső. Szinte látom, ahogy felpattansz a varrógéptől és kis rendezkedés után fotózol is. :)

horimarika írta...

Jááájjj! Ez nagyon mesés! Egyszerűen imádni való. És nagyon Lidérckés!

Ledorka írta...

Köszönöm, lányok! :)
Marika, mivel te személyesen is ismersz, pláne jól esik, hogy Lidérckésnek látod. :) Nem is tudnék kilépni a bőrömből, és mondjuk egy minimál stílusú szobában dolgozni. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails