2015. március 13., péntek

Cicás kitűzők nemzeti színekben

Elővettük tegnap a hagyományostól eltérő kokárdáinkat, és a csigát nézegetve Micinek az az ötlete támadt, hogy szeretne egy piros-fehér-zöld cicafejet is. Természetesen megkapta, és Petinek is készült egy. Fotóztam a fázisokat, megmutatom, hátha ti is varrnátok. :)
Szükség lesz piros vászonra (vagy gyapjúfilcre), zöld és fehér gyapjúfilcre, kitűzőalapra (vagy biztosítótűre).
Cicafejeket vágtam ki pöttyös vászonból, a pofikat fehér filcből, és egy-egy orrot zöldből. 
 Felvarrtam a pofikat...
...utána az orrokat, és elkészítettem a szemeket, és a bajuszszálakat.
A kész fejeket fehér filcre varrtam. Én géppel dolgoztam, de természetesen, kézzel is megoldató. Körbevágtam cikcakk ollóval.
Hogy jobb tartása legyen, kapott még egy réteget zöld filcből. Ezt is körbevágtam cikcakkosra.

Végül felöltögettem a kitűzőalapokat.
Teljes az öröm. :)

1 megjegyzés:

horimarika írta...

Háát, ez nagyon aranyos! Hihetetlen ügyes vagy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails