2015. május 24., vasárnap

Vásározós táska

Rengetegzsebes kísérleti darab. Hogy mitől kísérleti? Próbálom megtalálni azt a fazont, aminek a legideálisabb a mérete, a legjobb az elrendezése - konkrétan vásározáshoz.
Ennek az első zsebe (a madaras rész) két részre van osztva, és tépőzárral záródik felül. Az egyikbe a telefonom kerül, a másikba a nyugtatömb passzol.
Hátul kettő cipes zseb van, az egyik a papírpénznek, a másik az aprónak. Felül is cipes, és belülre is került zseb, persze, zsepinek, és egyebeknek. A nagy rekeszbe pedig beletettem a számlatömböt, bélyegzőt,kézkrémet... stb.
Még nem vagyok benne biztos, hogy ez a fazon lesz a nyerő, mert lehet, hogy túlbonyolítottam a sok zsebbel, de tetszik. :)



5 megjegyzés:

boGár krea írta...

Szép lett! És praktikusnak is tűnik. Egyik kedvencem ez a madaras anyag. Nekem is van, de még nem vágtam bele, mert nem szeretném elherdálni... :)

Monika írta...

Sok zsebes és madaras anyag!!!!!!Húhhh! Megkérdezhetem hol lehet venni? :)

Ledorka írta...

Abszolút kedvenc nálam is. :) A Gombolda webáruházában kapható:
http://www.gombolda.hu

KicsiKató írta...

Nekem nagyon tetszik!! Kívánom, hogy a pénzes rész cipzárját minél hamarabb cserélni kelljen totális elhasználódás miatt...! :) :)

Ledorka írta...

De aranyos vagy, Kata! Köszönöm. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails