2016. augusztus 26., péntek

Beleszerettem...

... a kraftpapírba, nincs visszaút! Nagyon vagány, üdítően új dolog. 
Itt írtam róla, illetve a Fabtextiles tájékoztatót is megtaláljátok.
Most egy nagyobb táskát varrtam a bevizezem-összegyűröm-kivasalom technika alkalmazása után. Tényleg nagy: 42 cm széles, 38 cm magas, 5 cm-es a talpa. Két színt párosítottam, és hozáillő bőrcimkét, és bőrpántokat használtam. Belül van egy cipes zseb, egy kisebb sima, egy nagy kettéosztva, és kulcstartó karabiner.
Vastag, merev anyag, nem tudom, ez mennyire jön át a képeken.
Hogy tetszik?





2 megjegyzés:

undercover írta...

Nekem nagyon tetszik! Megvásárolható?

Ledorka írta...

Örülök, hogy tetszik. :) Ez már gazdás, de tudok hasonlót készíteni. A ledorka@gmail.com -ontudsz rendelni. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails