2016. november 22., kedd

Countrysided

Szeretném bemutatni nektek a Countrysided csapatát.
Hogy ez mi a csuda? :D Egy pécsi kézművesekből alakult közösséget takar a név. Számomra kedves emberek gyönyörű tárgyai a legszebb városból.
És hogy miért angol? Nem titok, hogy megpróbálunk elindulni a külföldi piacok felé is.

Maroknyian vagyunk (mert persze én is benne vagyok, ha a termékek még nem is látszanak a blogon), de annál lelkesebbek. Hetek óta készülünk, szervezünk, fotózunk. Voltak jobb és rosszabb próbálkozások, zsákutcák, elfogyott sok tea és kávé, időnként a lendület is megakadt, de lassan összeállnak a dolgok. Én nagyon hiszek a közösség erejében. Még akkor is, ha csalódtam már párszor. Úgy érzem, itt most minden a helyén van. :) Olyan termékek kerültek a palettára, amik tényleg minőségiek, szépek, természetesek, szívvel-lélekkel készültek  (még akkor is leírom ezt, ha elcsépelt :P :D ).
Eszter szappanjai, Vicek waldorf babái, Katinka nemezei, Paya táblái, és az én textiljeim szépen kiegészítik egymást.




Muszáj megemlítenem az árkérdést is, mert már volt, aki felvetette. A külföldi piactereken valóban drágábbak a termékeink, mint itthon. Ennek két oka van. 
Az egyik, hogy ott megbecsülik a kézműves terméket, gyakorlatilag el is várják, hogy magasabb áron kínálják a készítők, mert ha olcsóbb (magyar árszint), akkor gyanússá válik, hogy talán mégsem kézműves munka. A másik ok, hogy emögött a dolog mögött sokan állunk. Van egy remek fotósunk, Fekete Zsuzsi, van fordító, és van, aki kezeli a csapat blogját, Fb oldalát, boltját, hogy nekünk több időnk maradjon alkotni. Természetesen, ez költségekkel jár. Vagy van, akinek ez nem természetes? Ugye, nincs. :) Ettől függetlenül gondolkozunk rajta, hogy lehetne olcsóbban adni a magyar vásárlóknak, meg fogjuk oldani ezt is. :)
Kedveljétek, szeressétek a Countrysided-ot, és most olyat kérek, amit nem szoktam: ha méltónak találtok rá, akkor vigyétek hírét, hadd jusson el a barátaitokhoz is!
Fb oldal: Countrysided

2 megjegyzés:

Varga Eszter írta...

Jó ez a countrysided felirat a címben...mármint a betűtípus. :) Tényleg...majd megvizsgáljuk közelebbről is. :)

Ledorka írta...

Vizsgáljátok csak! Nekem is tetszik. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails